کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد؛

فعالیت ۲۶ مرکز خانه نور در لرستان

مسئول سابق دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان به فعالیت ۲۶ مرکز خانه‌نور در لرستان اشاره کرد و گفت: آموزش تخصصی قرآن در بخش‌های مختلف وظیفه اصلی مراکز خانه‌های نور دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی،مسئول سابق دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان گفت: تابلوی اعلانات و علامت استاندارد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آیه ۱۸ سوره مبارکه توبه است.

وی در خصوص آیه ۱۸ سوره مبارکه توبه که به عمران مساجد پرداخته است، عنوان کرد: در این آیه توحید، ایمان به آخرت یعنی معاد، خداترسی و تقوا مهم‌ترین ویژگی‌های آبادکنندگان مساجد است این در حالی است که وقتی حضرت ابراهیم (ع) تمام امتحانات و آزمون‌های الهی را پشت سر گذاشت به خادمی مسجد مفتخر گردید.

حجت‌الاسلام موسوی، با بیان اینکه ۹ سال پیش دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در مسجد بعثت خرم‌آباد به بنده واگذار شد، عنوان کرد: ارتقای آمار کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از ۳۶ کانون به ۳۸۹ کانون، ارتقای کتابخانه‌های مساجد لرستان از ۲۰ کتاب‌خانه به ۱۰۲ کتابخانه و احداث ۱۸ کانون در مصلی‌ها و پنج کانون در مساجد لرستان از فعالیت‌های

دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است، این در حالی است که طی چند روز گذشته مجوز ۵ کانون دیگر صادر شده است.

مسئول سابق دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان به فعالیت ۲۶ مرکز خانه نور در سطح استان لرستان اشاره و با بیان اینکه این مراکز زیر نظر دبیرخانه کانون‌های مساجد لرستان است، عنوان کرد: آموزش تخصصی قرآن در بخش‌های مختلف رسالت اصلی مراکز خانه‌های نور است.

وی ایجاد ۳ مرکز دیجیتال و ۳۵ هسته پژوهش را از دیگر فعالیت‌های دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برشمرد و خاطرنشان کرد: طرح تلاوت نور در ۵۰۰ مکان فرهنگی لرستان برگزار می‌شود این در حالی است که ایجاد روحیه خودباوری اولویت کاری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بوده که با هدف جذب جوانان صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: انتخاب محمد ابدالی‌پور به عنوان سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد یک انتخاب شایسته بوده است که باید از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بابت این انتخاب تشکر کرد.

انتهای پیام/م

۲۶ مرکز خانه نور در لرستان فعالیت دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.