کانون‌های مساجد ؛

تلاش کانون‌های مساجد در رفع دغدغه‌های رهبری

امام‌جمعه پلدختر گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید این کانون‌ها در جهت رفع دغدغه‌های معظم له تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام محمد سوری امام‌جمعه پلدختر اظهار داشت:بیانات مقام معظم رهبری در ۱۹ مهرماه سال ۹۲منشور فکری،کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هستند.

وی افزود: ۱۹ مهر نقطه عطفی در فعالیت کانون‌های فرهنگی مساجد است و این کانون‌ها ظرفیت بزرگ و اثرگذاری بر فعالیت‌های فرهنگی و هنری هستند.

امام‌جمعه پلدختر گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید برای جذب جوانان برنامه‌ریزی کرده و متولیان آن را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجدو پایگاه‌های بسیج می‌توانند به صورت مکمل در راستای تقویت مساجد و فعالیت‌های فرهنگی و دینی تلاش کنند.

حجت‌الاسلام سوری تصریح کرد: تقویت فعالیت‌های فرهنگی، هنری و دینی برای جذب و تربیت دینی جوانان امری ضروری و پسندیده است.

وی گفت: کانون‌های مساجد پلی برای ورود جوانان به مساجد هستند و متولیان می‌توانند امکانات لازم و موجبات تقویت جذب جوانان به این مراکز دینی و فرهنگی فراهم کنند.

حجت‌الاسلام سوری: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نقش مهمی در ترویج ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی دارند که لازم است مشارکت‌های مردمی در این برنامه‌ها دخیل باشد.

امام‌جمعه پلدختر گفت: اگر این کانون‌ها خوب تقویت و هدایت شوند و کار عملیاتی انجام دهند ابزار مناسبی برای تربیت جوانان صالح و جذب آن‌ها به سوی مساجد هستند.

انتهای پیام/م

کانون‌های مساجد در رفع دغدغه‌های رهبری تلاش کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.