توسعه‌ چهارمحال و بختیاری نیازمند همدلی مردم و مسئولان

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رسیدن به اهداف توسعه‌ای در استان، نیازمند همدلی و وحدت رویه بین مردم و مسئولان است.

اولین نشست هم اندیشی توسعه پایداربه گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اولین نشست هم اندیشی توسعه پایدار چهارمحال و بختیاری با موضوع اسناد توسعه استان و شهرستان‌ها، و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان و فعالان توسعه استان در شهرکرد برگزار شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: تا قبل از ابلاغ بودجه ۱۳۹۷، باید شرح نیاز‌های موجود در حوزه تولید و اشتغال برای تدوین برنامه توسعه استان از سوی مدیران مربوطه ارائه شود.

اقبال عباسی افزود: روش‌های تأمین مواد اولیه، نحوه تولید، خدمات و بازاریابی و همچنین تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز برای سرمایه گذاری باید در طرح‌های توسعه‌ای چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: به همین منظور در هر کدام از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری باید نوع طرح، میزان سرمایه گذاری و مقدار اشتغالزایی مشخص شود.

عباسی یادآور شد: توجه به مسائل زیست محیطی، منابع طبیعی و رعایت موارد قانونی در این راستا نیز ضرورت دارد.

وی گفت: رسیدن به اهداف توسعه‌ای در چهارمحال و بختیاری، نیازمند همدلی و وحدت رویه بین قشر‌های مختلف مردم و مسئولان برای حمایت از طرح‌های مشخص شده و همچنین تبلیغ و اطلاع رسانی در این خصوص است.

عباسی تأکید کرد: باید در این زمینه به تعیین اولویت ها، تکمیل زنجیره تولید، افزایش بهره وری، کاهش ضریب ریسک، افزایش شجاعت در مدیران و ارتقای فرهنگ سرمایه گذاری با هدف حمایت از سرمایه گذار هم توجه شود.

انتهای پیام/ش

اولین نشست هم اندیشی توسعه پایدار چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار