هفته ششم لیگ برتر والیبال بانوان

نبرد ذوب‌آهن و سالوت در اصفهان / پیگان به دنبال حفظ صدرنشینی

رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان ایران روز پنج‌شنبه با برگزاری سه دیدار پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان ایران ( گرامیداشت شهید محسن حججی) فردا (پنج شنبه) با برگزاری سه مسابقه وارد هفته ششم خود خواهد شد.

در این هفته از رقابت‌ها تیم ذوب آهن اصفهان كه در هفته پنجم به یک پیروزی مهم در تهران و در نبرد با حریف سرسخت خود یعنی پیكان تهران دست پیدا كرد، باید دراصفهان به مصاف تیم سالوت تهران برود. اصفهانی‌ها برای اینكه بتوانند به روند پیروزی‌های خود ادامه دهند درتلاش خواهند بود كه در دیدار خانگی خود موفق به شكست سالوت شوند. شاگردان فروغی در تیم سالوت نیز كار سختی خواهند داشت و قطعا به راحتی نمی‌توانند از تیم ِ با تجربه و یكدست فریبا صادقی امتیاز بگیرند.

دیگر مسابقه‌ای كه در هفته ششم لیگ برتر والیبال زنان ایران برگزار خواهد شد نبردی است كه دو تیم پیكان تهران و نماینده تهران در خانه والیبال برگزار می‌كنند. تیم پیکان تهران در آخرین مسابقه دور رفت خود از ساعت 17 روز پنج شنبه در خانه والیبال تهران میهمان دیگر نماینده پایتخت خواهد بود تا شهرآورد دیگری در لیگ برتر بانوان برگزار شود.

پیکان با چهار برد و 13 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم نماینده تهران با دو برد و 6 امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارد. تیم پیکان برای قهرمانی در نیم فصل محکوم به شکست حریف در این مسابقه است و از سوی دیگر باید امیدوار باشد که تیم ذوب آهن در دو دیدار آینده خود فاتح قطعی میدان نباشد.

دیگر دیدار این هفته از مسابقات بین دو تیم بهنمیر مازندران و شهرداری تبریز برگزار خواهد شد. این مسابقه به میزبانی شاگردان خمسه در تیم بهنمیر برگزار می‌شود. نماینده مازندران هم اکنون با دو برد و شش امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد و به نظر نمی رسد که در دیدار خانگی برای شکست شهرداری تبریز که بدون برد و امتیاز در انتهای جدول این رقابت هاست، مشکلی داشته باشد.

اینم هفته از رقابت‌های لیگ برتر بانوان ایران در شرایطی پیگیری خواهد شد كه تیم «آبنوس تهران» در این هفته از رقابت‌ها با قرعه استراحت روبه رو شده است. شاگردان ریاضی در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر زنان در دیدار با نماینده تهران كه مریم هاشمی را روی نیمكت رده‌بندی خود دارد با حساب 3 بر یك تن به شكست داده بود.

**برنامه كامل هفته ششم لیگ برتر والیبال زنان ایران به شرح زیر است:

بهنمیر، سالن مجدآرا، ساعت 15

بهنمیر مازندران – شهرداری تبریز

اصفهان، سالن ملت، ساعت 15

ذوب آهن اصفهان – سالوت تهران

تهران، خانه والیبال، ساعت 17

نماینده تهران – پیکان تهران

انتهای پیام/

هر آنچه در هفته ششم لیگ والیبال زنان رخ می‌دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار