هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان

ذوب‌آهن برنده دیدار حساسِ هفته / شاگردان صادقی قهرمان نیم‌فصل شدند

هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان ایران برگزار شد و در پایان این دیدارها چهره قهرمان نیم‌فصل مشخص شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان ایران (گرامیداشت شهید محسن حججی) امروز با برگزاری سه دیدار در تهران و در خانه والیبال پیگیری شد.

این هفته از رقابت‌ها که هفته پایانی دور رفت به شمار می‌رود، در شرایطی برگزار شد که هر سه دیدار این هفته در تهران برگزار شد. حساس‌ترین مسابقه این فصل را دو تیم پیکان و ذوب آهن اصفهان برگزار کردند که طی آن تیم ذوب آهن موفق به شکست دادن تیم پیکان شد.

نبرد دو تیم پیکان و ذوب آهن به این دلیل از حساسیت زیادی برخوردار بود که این دو تیم مدعیان اصلی عنوان قهرمانی به شمار می‌رفتند و هر دو برای کسب پیروزی به میدان آمدند. تیمی که در این مسابقه به پیروزی می‌رسید به مقام قهرمانی نیم فصل دست پیدا می‌کرد. در نهایت شاگردان فریبا صادقی در حالی که با حساب 2 بر صفر از حریف خود عقب بودند، در نهایت به بازی برگشته و 3 بر 2 برنده شدند.

در دیگر دیدار تهران تیم بهنمیر مازندران از ساعت 17 به مصاف تیم سالوت تهران رفت و در این مسابقه موفق شد حریف تهرانی خود را سه بر صفر شکست دهد. نبرد دو تیم تهرانی آبنوس و نماینده تهران نیز با حساب 3 بر یک به سود نماینده تهران که از حضور مریم هاشمی روی نیمکت سرمربی بهره مند بود، به پایان رسید.

**نتایج کامل هفته پنجم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

پیکان تهران 2 – ذوب آهن اصفهان 3

آبنوس تهران یک – نماینده تهران 3

سالوت صفر – بهنمیر مازندران 3

انتهای پیام/

ذوب آهن اصفهان قهرمانی نیم فصل لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار