هفته چهارم لیگ برتر والیبال

پیروزی سرمایه در نبرد حساس تهرانی‌ها / شمس کاله را مغلوب کرد

تیم والیبال بانک سرمایه در نبرد حساس دو تیم تهرانی مدعی قهرمانی موفق به پیروزی شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران امروز با برگزاری یک دیدار حساس بین دو تیم پیکان و بانک سرمایه وارد هفته چهاردهم خود شد. در این مسابقه که از ساعت 16 در خانه والیبال تهران آغاز شد، تیم پیکان با حساب 3 بر صفر مغلوب بانک سرمایه شد تا همچون دیدار رفت نتیجه را به حریف سرسختش واگذار کند.

تیم بانک سرمایه در این مسابقه سه ست را با نتایج 34 بر 32 ، 25 بر 15 و  25 بر 21 از پیکانی‌ها برد تا با کسب یک پیروزی دیگر در صدر جدول مسابقات باقی بماند.

در دیگر دیدار این هفته که در تهران و در سالن فدراسیون برگزار شد، تیم کاله میهمان شمس تهران بود که در نهایت شمس موفق شد با نتیجه 3 بر یک پیروز شود و یک باخت خارج از خانه را به شاگردان عطایی تحمیل کرد. کاله در این مسابقه ست اول، سوم و چهارم را به حریفش واگذار کرد و تنها در ست دوم موفق به شکست دادن شمس شد.

تیم شهرداری تبریز در این هفته از رقابت‌ها در گنبد  به مصاف تیم هاوش گنبد رفت و در این مسابقه با حساب 3 بر صفر به پیروزی رسید تا یک پیروزی خارج از خانه را به بردهایش اضافه کند.

تیم ساری 21 در یک دیدار تماشایی و نزدیک توانست 3 بر 2 از سد ساری 21 عبور کند. این دیدار در شهر ارومیه و به میزبانی سالن غدیر این شهر برگزار شد. ساری ست اول و چهارم را از ارومیه برد اما در ست های دوم و سوم و و پنجم تن به شکست داد.

 در دیدار دیگری که امروز برگزار شد تیم شهرداری ورامین در خانه به مصاف سایپا رفت و موفق شد با حساب 3 بر 2 میهمان خود را شکست دهد. تیم خاتم اردکان با رعد پدافند مسابقه داد و با حساب 3 بر 2 در این مسابقه برنده شد. 

**نتایج کامل هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

پیکان صفر - بانک سرمایه 3 

شهرداری ورامین 3 - سایپا 2

شهرداری ارومیه 3 - ساری 21 2

شمس تهران 3 - کاله آمل یک 

هاوش گنبد صفر - شهرداری تبریز 3

خاتم اردکان 3 - رعد پدافند کاشان 2

انتهای پیام/

پیکانی‌ها باز هم مغلوب بانک سرمایه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار