همزمان با ایام الله دهه فجر؛

افتتاح بیش از ۳۰۰ واحد مسکن مددجویی در آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی از افتتاح بیش از ۳۰۰ مسکن مددجویی در دهه فجر امسال خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  گفت:: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده به فضل الهی امسال همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۳۰۱ واحد مسکن در مناطق شهری و روستایی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد که فاقد مسکن هستند واگذار می‌شود.
عزیز سهندی افزود: برای ساخت واحد‌های مسکونی ۷ میلیارد تومان اعتبار از منابع مردمی و دولتی هزینه شده است.
وی توانمندسازی مددجویان تحت پوشش امداد را یکی از مهمترین رویکرد‌های این نهاد عنوان کرد و اظهار نمود: در دهه فجر امسال برای ۲ هزار و ۵۰۰ خانواده که با ۳۰ میلیارد تومان اعتبارهزینه شده به مرحله خود اکتفایی و استقلال خانوادگی رسیده اند، جشن خودکفایی و تجلیل برگزار می‌شود.
سهندی تصریح کرد: سعی و تلاش کمیته امداد بر این است که سالانه ۱۰ درصد از مددجویان تحت پوشش امداد با رسیدن به خودکفایی از چرخه حمایتی این نهاد خارج شوند که این موضوع اصلی‌ترین افتخارات این نهاد می‌باشد.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی ازدواج جوانان بویژه افراد تحت پوشش این نهاد را یکی از دغدغه‌های امداد عنوان کرد و افزود: امسال سعی کردیم در دهه فجر برای ۲۹۰ نو عروس تحت پوشش کمک هزینه ازدواج اهداء نماییم که در این زمینه مبلغ یک میلیارد تومان اختصاص یافته است.
وی اعطای تسهیلات کارگشایی را از دیگر برنامه‌های این نهاد مقدس برشمرد و افزود: از طریق صندوق امداد ولایت برای ۹۸۰ نفر از مددجویان تحت پوشش وام‌های کارگشایی در دهه فجر اعطا می‌شود.
سهندی ارزش وام‌های کارگشایی را ۳ میلیارد تومان ذکر کرد و اضافه نمود: وام‌های کارگشایی بصورت قرض الحسنه برای حل مشکلات درمانی، تحصیلی و مسکن مددجویان پرداخت می‌شود.
ایشان همچنین اجرای ۲ هزار و ۵۰ برنامه مختلف فرهنگی، دیدار با ۴۴۰ خانواده تحت پوشش در قالب طرح مفتاح الجنه، اعزام ۴۴۵ نفر به مشهد مقدس و عتبات عالیات و برپایی نمایشگاه از محصولات مددجویان تحت پوشش را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در ایام دهه فجر امسال عنوان کرد.
انتهای پیام/ح


اعطای تسهیلات کارگشایی برای ۹۸۰ مدد جوی کمیته امداد آذربایجان غربی همزمان با دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.