موسسه بوتراب چایپاره حامی ایتام و دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد

رئیس کمیته امداد شهرستان چایپاره از بهره مندی ۱۵۰ نفر از ایتام و دانش آموزان کمیته امداد این شهرستان از حمایت‌های مادی و معنوی موسسه بوتراب خبر داد.

ولی حسین زاده رئیس کمیته امداد شهرستان چایپاره  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛   گفت: 150 نفر از ایتام و دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان چایپاره از حمایت های مادی و معنوی موسسه عترت بوتراب بهره مند می شوند.

موسسه بوتراب چایپاره حامی ایتام و دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد

وی با اشاره به اینکه موسسه عترت بو تراب مدت 4 سال است  که با کمیته امداد همکاری می کند، گفت: در حال حاضر موسسه عترت بوتراب حامی 61 نفر از ایتام و 89 نفر از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد می باشد و ماهانه مبلغ 500 هزار ریال به حساب آنها واریز می کند.

 حسین زاده افزود: موسسه عترت بوتراب همچنین  حامی سه نفر از دانشجویان تحت پوشش این نهاد  می باشد که علاوه بر واریز ماهانه 500 هزار ریال به حساب آنها، مبلغ 5 میلیون ریال نیز برای کمک به هزینه شهریه دانشگاه و خوابگاه پرداخت می نماید.
وی با اشاره به برگزاری جلسه مشترک مابین دو نهاد حمایتی  کمیته امداد و موسسه عترت بوتراب گفت: مقرر شد برای یکی از مددجویان تحت پوشش که دارای 4 فرزند یتیم می باشد تا پایان سال جاری یک واحد مسکن خریداری و یا ساخته شود که 200 میلیون ریال  از هزینه آن توسط موسسه عترت بو تراب و 250 میلیون ریال نیز توسط کمیته امداد تأمین می شود.
حسین زاده مشارکت در ساخت 2 باب مسکن برای مددجویان تحت پوشش  کمیته امداد را که فاقد مسکن بودند ،از دیگر خدمات این موسسه در مدت همکاری با کمیته امداد برشمرد و اظهار کرد: برای ساخت این واحد ها 260 میلیون ریال توسط موسسه بو تراب و 250 میلیون ریال نیز از طرف کمیته امداد هزینه شده است.

وی افزود:همچنین انجام  یک مورد  تعمیرات ساختمان مددجویی به ارزش 105 میلیون ریال از خدمات حمایتی این موسسه می باشد.
به گفته رئیس کمیته امداد شهرستان چایپاره موسسه عترت بوتراب در زمینه های معیشتی، درمانی، مسکن و تحصیل با کمیته امداد همکاری می کند و در این راستا تا کنون 70 میلیون ریال برای خرید کالاهای مورد نیاز خانواده های تحت پوشش از جمله  تلویزیون، آبگرمکن،یخچال ولباسشویی پرداخت  هزینه کرده است.

انتهای پیام/م

بهره مندی ایتام و دانش آموزان از حمایت های موسسه بوتراب در چایپاره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سوین حسینی
۰۹:۵۳ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
من الان دم عید حامی ندارم رسیدگی شود ممنون
Iran (Islamic Republic of)
میرمحمد
۰۱:۲۷ ۲۲ تير ۱۳۹۹
من الان شش ماه تحت پوشش کمیته امداد و پروندم عادی با رای کمسیون پزشکی از کار افتاده پای چپم از بین رفته ولی الان ... با زور میگه وام بگیر نگیری اسمتو پاک میکنم از هیچ جایی درآمدی ندارم لطفاً رسیدگی شود.
Iran (Islamic Republic of)
میرمحمد
۰۶:۰۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
دختر من الان یک سال که من تحت پوشش کمیته شدم از کار افتاده ام تا الان یه گرون به حساب دخترم نزدند ولی ادم میشناسم هر برج ۴۰۰ هزار تومان عمش که کارمند کمیته است میگیره
Iran (Islamic Republic of)
سوین حسینی
۱۳:۴۹ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
تحت پوشش کمیته ام ولی حمایت نمیشم نه حامی دارم نه پولی به حسابم میریزند ولی شخصی میشناسم عمش اونجا کارمند هرماه به حساب برادرزاه هاس پدرشون بالا سرشون هست پول میزنه این شد حمایت نه بر خلاف عرف قانون هست هر کس پارتی داره تمومه.