مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی خبر داد:

۲۵۰ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد در آذربایجان غربی خانه دار شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی گفت:در هشت ماهه سالجاری ۲۵۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان غربی صاحب خانه شده اند.

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  با بیان اینکه سهمیه امسال کمیته امداد در خصوص واگذاری واحدهای مسکونی مددجویان 350 واحد شهری و روستایی است، گفت: تاکنون 250 واحد مسکن با 8 میلیارد تومان اعتبار آماده و به مددجویان فاقد مسکن واگذار شده است و 100 واحد نیز تا پایان سالجاری آماده و تحویل داده می شود.

۲۵۰ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد در آذربایجان غربی خانه دار شدند
وی اجرای طرح اسکان را از دیگر راههای حل مشکل مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی برشمرد و افزود: طرح اسکان بیشتر برای سالمندان اجرا می شود و امسال 280 فقره تسهیلات اسکان مسکن اعطا شده است.
سهندی در خصوص اجرای طرح های اشتغالزایی و خودکفایی مددجویان نیز گفت: در هشت ماهه امسال 1 هزار و 950 طرح اشتغالزایی با 35 میلیارد تومان اعتبار در قالب 150 رشته شغلی اجرا شده است.
وی با بیان اینکه 95 درصد طرح های اجرا شده موفق و پایدار می باشند، افزود: همت کمیته امداد  بر آن است  تا با اجرای طرح های اشتغال 2هزار و 500 خانوار به مرحله استقلال اقتصادی برسند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان در ادامه اظهار کرد: در حال حاضر 64 هزار خانوار با جمعیت 124 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد می باشند که 62 درصد از خانوارهای تحت پوشش را زنان سرپرست خانوار شامل می شود.همچنین 14 هزار دانش آموز، دانشجو و طلبه نیز از حمایتهای فرهنگی و مالی امداد بهره مند هستند.
سهندی به تحت پوشش بودن 11 هزار نفر در طرح ایتام و محسنین اشاره کرد و گفت: ایتام تحت پوشش را 21 هزار حامی از لحاظ مادی و معنوی حمایت می کنند.
وی افزود:همچنین 270 وکیل نیکوکار بصورت داوطلبانه و رایگان در زمینه های قضایی و حقوقی به مددجویان تحت پوشش خدمات ارائه می دهند.

انتهای پیام/م

خانه دار شدن 250 خانوار مددجو تحت پوشش کمیته امداد در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.