مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی؛

یک سوم مددجویان آذربایجان غربی ساکن مناطق مرزی هستند

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: یک سوم مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان آذربایجان غربی ساکن مناطق مرزی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  در  دومین  جلسه کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر آذربایجان غربی که امروز در سالن جلسات کمیته امداد امام خمینی استان برگزار شد؛ عزیز سهندی رئیس این کمیته ،  هماهنگی بیشتر بین اعضاء کمیته جهت ارائه برنامه ها بصورت منسجم و منظم در طول دهه فجر را از اهداف برگزاری این جلسه برشمرد.

 سهندی با اشاره با اغتشاشات اخیر که در هفته گذشته اتفاق افتاد گفت: تمامی اتفاقاتی که اخیرا رخ داد همه هدفمند و برنامه ریزی شده بودند و باید به نحوی آسیبهای آنها را که برای مردم و نظام در پی دارد و عواملی را که موجب شد تا بستر برای انجام اغتشاشات مهیا شود را بازگو نماییم تا عامه مردم در جریان وقایع قرار بگیرند.

وی در ادامه گفت: با توجه به فتنه هایی که رخ داد و هزینه هایی که برای کشور به بار آورد، امسال مراسم دهه فجر را باید متفاوت تر و باشکوه تر از سالهای قبل برگزار نماییم.

رئیس کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر آذربایجان غربی با اظهار اینکه اعضاء این کمیته اکثرا با اقشار ضعیف و محروم جامعه سرو کار دارد، بیان کرد: یک سوم جامعه هدف ما در مناطق مرزی  و  محروم استان می باشند و در معرض آسیب و خطر هستند چرا که هدف اصلی عوامل اغتشاشات اخیر نیر اقشار محروم بود بنابراین باید فعالیت خود را افزایش داده و با برگزاری برنامه های "تقویت  گفتمان انقلاب " و " دوره های بصیرت افزایی ، دشمن شناسی" جامعه هدف خود را برای مقابله به هنگام با دشمنان آماده کنیم  که این امر موجب می شود تا با خیلی از مشکلات مواجه نشویم.

سهندی با بیان اینکه محرومیت و امنیت کشور دو موضوع در هم تنیده است، افزود: اگر صادقانه بتوانیم به این افراد خدمات ارائه دهیم  و سازمانهای دولتی هم گزارشات و عملکردها و مشکلات خود را ارائه دهند، مطمئنأ امنیت ما تضمین شده است.

وی در ادامه با عنوان اینکه دهه فجر امسال مقارن با ایام فاطمیه شده است گفت: باید دقت شود که برنامه های دهه فجر روحیه معنوی خود را از دست ندهد و در کنار آن نشاط را که نیاز است به جامعه و علی الخصوص قشر جوان تزریق کنیم و در این زمینه تبلیغ غیر مستقیم و معکوس و همچنین رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری  و فضای مجازی با رویکردی هنری می توانند در انتقال پیام انقلاب به قشر جوان نقش بسزایی ایفا نماید که در نهایت می توان نتیجه بهتر و مطلوبتری نیز بدست آورد.

سهندی همچنین به رویکرد های کمیته همیاری و تشکل های مردمی اشاره کرد و گفت: حضور محرومین و نقش آنها در آرمانهای نظام، آشنایی آنها با دستاوردهای نظام مقدس، شناساندن ارزشهای نظام به محرومین و بازگو کردن نقش محرومین در ساحتار نظام جمهوری اسلامی و باز کردن بستر حضور آنها در مراسمات ملی و دینی است.

در پایان جلسه نیز 2 نفر بعنوان جانشین و دبیر کمیته انتخاب و همچنین از سوی رئیس کمیته برای اعضاء برای حضور مستمر در برنامه های آتی حکمی صادر شد.

انتهای پیام/ح

تشکیل جلسه کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر آذربایجان غربی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.