در سال جاری؛

اعزام ۳ هزار مددجوی کمیته امداد آذربایجان غربی به سفر‌های زیارتی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی گفت: در سال جاری ۳ هزار مددجوی تحت پوشش کمیته امداد به سفر‌های زیارتی اعزام شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت: از ابتدای سال جاری ۳هزار مددجوی این نهاد به سفر‌های زیارتی اعزام شده اند که برای اعزام آن‌ها ۴۵۰ میلیون تومان هزینه شده است که از این مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان توسط خیرین برای این امر کمک شده است.
عزیز سهندی با اظهار اینکه زیارت مشهد مقدس و عتبات عالیات جزء آرزو‌های دیرینه مددجویان تحت پوشش امداد می‌باشد، افزود: ۶۹ درصد از مددجویان کمیته امداد استان در طول عمر خود هنوز توفیق زیارت مشهد مقدس را پیدا نکرده اند به همین خاطر تلاش ما بر این است که همه ساله تعداد اردو‌های زیارتی را افزایش دهیم.
وی با اشاره به اجرای طرح شوق زیارت بیان کرد: ۷۰ درصد از شرکت کنندگان این طرح را که از سوی خیران پشتیبانی می‌شود سالمندان زن و مابقی را مردان تشکیل می‌دهند.
سهندی اضافه کرد: در سالجاری ۸۰۴ نفر از مددجویان به زیارت کربلای معلی و ۲ هزارو ۱۹۶ نفر نیز شامل سالمندان، دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد به سفر زیارتی اعزام شده اند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی با بیان اینکه بیشترین اعزام مددجو به سفر‌های زیارتی در سال جاری مربوط به شهرستان نقده می‌باشد گفت: ۳۸۷ نفر از مددجویان این شهرستان با همت امدادگران و بویژه خیران به این سفر‌های زیارتی اعزام شده اند.
وی در خاتمه گفت: به منظور بهره مندی مددجویان از سفر‌های زیارتی، قبل از اعزام جلسات آموزشی در خصوص آشنایی با اصول اردو‌های زیارتی و آداب زیارت با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ح


اجرای طرح شوق زیارت برای مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.