رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خوی؛

صدور ۲۱۹ مجوز صادراتی در شهرستان خوی

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خوی گفت: ماه گذشته ۲۱۹ مجوز صادراتی در شهرستان خوی صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ ایرج مرندی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خوی با اشاره به اقدامات ماه گذشته اداره صنعت، معدن و تجارت خوی اظهار کرد: یک هزار و ۱۱۶ مورد نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی شهرستان خوی انجام شد که در این رابطه ۳۹ پرونده تشکیل شد که ارزش ریالی آن‌ها ۳۳۱ میلیون و ۳۸۲ هزار و ۹۳ ریال بوده است.

در آذرماه، دو فقره پروانه بهره برداری در شهرستان خوی صادر شد که میزان سرمایه گذاری آن ۳۱ هزار و ۱۶۳ میلیون ریال بوده و برای ۲۱ نفر اشتغال زایی می‌کند.

وی با اشاره به میزان ارائه سوخت به واحد‌های صنعتی و معدنی تصریح کرد: در این مدت ۵۳۵ هزار و و ۵۰۰ لیتر نفت گاز برای ۴۴ واحد و یک میلیون و ۹۲ هزار لیتر نفت کوره برای چهار واحد، سوخت ارائه شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خوی با بیان اینکه در ماه گذشته ۲۱۹ مجوز صادراتی در شهرستان خوی انجام شد افزود: ارزش ریالی آن، چهار میلیون و ۷۰۰ هزار دلار بوده است.

وی بیان کرد: علاوه بر آن ۸۸۲ فقره مجوز وارداتی انجام شد که ارزش دلاری آن ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار دلار بوده است.

مرندی با اشاره به اینکه در این مدت یک هزار و ۱۱۶ مورد نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی شهرستان خوی انجام شد گفت: در این رابطه ۳۹ واحد متخلف شناخته و ۳۹ پرونده تشکیل شد که ارزش ریالی پرونده‌ها ۳۳۱ میلیون و ۳۸۲ هزار و ۹۳ ریال بوده است.

وی اظهار کرد: همچنین در آذرماه امسال ۴۸ فقره حکم به ارزش ریالی ۷۹۳ میلیون و ۶۳۸ هزار و ۵۰ ریال صادر شد.

انتهای پیام/ح


نظارت بر یک هزار و ۱۱۶ واحد صنفی در شهرستان خوی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.