کشف سیگار قاچاق در میاندوآب

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: در ماه گذشته چهار پرونده قاچاق به تعداد پنج هزار و 700 نخ سیگار در شهرستان میاندوآب تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ رحمان درفشی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با اشاره به اقدامات آذر ماه اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب اظهار کرد: در این مدت کارگروه شهرک‌های صنفی و صنوف آلاینده در زمینه رفع مشکلات و تسهیل روند ایجاد شهرک‌های مذکور تشکیل شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن، در آذر ماه امسال 934 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی به عمل آمد که منجر به تشکیل 33 پرونده به ارزش ریالی 43 میلیون و 33 هزار و 600 ریال شد و پرونده‌های متشکله تحت عناوین تخلفاتی گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، قاچاق و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی بوده و برای صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب بیان کرد: در حوزه آرد و نان نیز در این ماه 355 بازرسی از واحدهای نانوایی به عمل آمده که منجر به تشکیل 19 پرونده به ارزش ریالی 12 میلیون و 693 هزار و 600 ریال شد که پرونده های متشکله تحت عناوین تخلفاتی گرانفروشی و کم فروشی و عدم درج قیمت و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بوده است.

وی با اشاره به کشفیات حوزه کالای قاچاق گفت: در این زمینه نیز چهار پرونده قاچاق به تعداد پنج هزار و 700 نخ سیگار قاچاق و به ارزش ریالی هفت میلیون و 180 هزار ریال تشکیل و برای صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

درفشی با اشاره به میزان سوخت تخصیصی به واحد های معدنی و صنعتی در ماه گذشته تصریح کرد: در این مدت 52 هزار لیتر نفت کوره، 122 هزار لیتر نفتگاز و 14 هزار و 600 لیتر نفت سفید به واحدهای صنعتی و معدنی میاندوآب تخصیص یافت.

انتهای پیام/ح

 کشف 5 هزار و700 نخ سیگار قاچاق در میاندوآب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.