واحد تولیدی دستکش حریر ارومیه از واحدهای توانمند آذربایجان غربی

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: واحد تولیدی دستکش حریر ارومیه دارای بیش از ۲۰ میلیارد تومان ماده اولیه و از واحد‌های توانمند استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ جعفرصادق اسکندری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به وضعیت واحد تولیدی دستکش حریر ارومیه اظهار داشت: هم اکنون واحد تولید دستکش حریر ارومیه دارای بیش از 20میلیارد تومان ماده اولیه و دارای بازار برای تولیدات خود بوده و از واحدهای توانمند استان است که تعداد کثیری از کارگران در آن مشغول هستند.

وی افزود: حتی این شرکت خط تولید خود را توسعه داده و در شرف پایان است و تنها مشکل آنها کمبود نقدینگی سرمایه در گردش بوده که با توجه به اینکه اغلب فروش محصولات آنها به بیمارستان ها و دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز دولتی و غیردولتی در سطح کشور است، نزدیک 33 میلیارد تومان از محصولات آنان بفروش رفته یعنی یا بطور مستقیم خود شرکت آن را فروخته و یا از طریق نمایندگی ها فروخته شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی بیان کرد: هم اکنون در بازگشت مادی فروش محصولات، مشکلاتی ایجاد شده که سعی شد با حضور استاندار آذربایجان غربی و پیگیری از طریق وزارت بهداشت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.

انتهای پیام/ح

واحد تولیدی دستکش حریر ارومیه دارای 20 میلیارد ریال ماده اولیه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.