کشف 418 کیلوگرم تریاک در طبس

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 418 کیلوگرم تریاک در طبس خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ سردار شجاع،فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت : در عمليات مشترک مأموران انتظامی شهرستان طبس و پليس مبارزه با مواد مخدر استان 418كيلو و400گرم ترياک در طبس کشف شد.

وی افزود:با دريافت خبری مبنی بر انتقال محموله سنگين مواد مخدر توسط قاچاقچيان مواد مخدر در محورهای شهرستان "طبس" بلافاصله بررسی موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: تيم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، پليس شهرستان طبس و يگان تكاوری ديهوک برای کنترل و رصد مسیر های تردد قاچاقچیان به منطقه اعزام شدند.

سردار شجاع افزود : مأموران هنگام رصد و پايش محورهای مواصلاتی به يک خودرو پژو 405 كه با سرعت زیاد در حركت بود مشكوک شدند و به راننده خودرو دستور ايست دادند.

وی گفت : متهم با بی توجهی به ايست پليس اقدام به فرار كرد كه پس از چند كيلومتر تعقيب و گريز خودرو توسط مأموران متوقف و در بازرسی از آن 418کیلو و 400گرم ترياک كه به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف شد.

سردار شجاع افزود: در اين رابطه 2دستگاه خودرو كه به عنوان راه پاک كن قصد انتقال و جا به جايی اين محموله را داشتند توقيف و 3قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
انتهای پیام/ب


سوداگران مرگ در طبس زمين گير شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.