معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان:

یکی از نقاط هدف مبارزه با پدیده حاشیه نشینی در خرم آباد است

امنیتی استاندار لرستان گفت: خرم‌آباد نخستین شهری است که تمام اعتبارات حاشیه نشینی آن باید اختصاص یابد چراکه یکی از نقاط هدف مبارزه با پدیده حاشیه نشینی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   حبیب‌الله خجسته‌پور، امروز در جلسه شورای اداری استان که در استانداری لرستان برگزار شد با اشاره به اینکه امسال طرح تقسیم کار ملی اجرایی می‌شود، گفت: در این راستا با دستگاه‌های استان تفاهم‌نامه‌ای منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از نتایج طرح مذکور کنترل آسیب‌های اجتماعی است، افزود: اوضاع استان در این رابطه از مقدار نرم کشور بهتر بوده و از مدیران درخواست داریم در این زمینه پیگیر جذب اعتبارات حداکثری شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان در رابطه با حاشیه‌نشینی، عنوان کرد: خرم‌آباد نخستین شهری است که تمام اعتبارات حاشیه نشینی آن باید اختصاص یابد، چراکه یکی از نقاط هدف مبارزه با این پدیده است و در این زمینه ۱۰ نقطه شناسایی شده که با کمک سمن‌ها می‌توان با آن‌مبارزه کرد.

وی بیان کرد: مبلغ هشت میلیارد ریال اعتبار در قالب ۲۹ طرح حاشیه‌نشینی به استان لرستان ابلاغ شده است.

خجسته پور با بیان اینکه شهرستان دلفان نیز به عنوان یکی از نقاط محروم کشور معرفی شده است، تصریح کرد: در راستای طرح مطالعاتی و استقرار دفتر تسهیل‌گری وزارت کشور در این شهرستان، باید به جهت رفع مشکلات مردم و آسیب‌های اجتماعی اقداماتی انجام شود.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: با وجود این حوادث تلخ، اما خوشبختانه این حادثه ختم به خیر شد و حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی‌ها نقطه پایانی بر این فتنه‌ها گذاشت.

معاون سیاسی-امنیتی استاندار لرستان با اشاره به اینکه ۶۵ دفتر فعال حزبی در لرستان وجود دارد، اظهارداشت: این دفاتر شامل سه فراکسیون اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و اعتدال و مستقل فعال هستند و این در حالی است که لرستان هفتمین استانی در کشور است که خانه احزاب در آن ایجاد شده است.

وی افزود: در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، می‌توان از وجود احزاب استفاده کرد چراکه احزاب ظرفیت خوبی هستند.

خجسته پور با تاکید بر استفاده از‌ ظرفیت بانوان و جوانان در پست‌های دولتی، عنوان کرد: از مدیران انتظار داریم که دستورالعمل‌ها را بررسی و اجرا کنند و از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/د

تمام اعتبارات حاشیه‌نشینی شهر خرم‌آباد باید اختصاص یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.