نقطه آسیب پذیر؛

شناسایی ۱۰ نقطه آسیب پذیر خرم‌آباد

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت:مناطق حاشیه‌نشینی یک مشکل بزرگ در شهرستان خرم‌آباد هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حبیب‌الله خجسته‌پور معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان اظهار کرد: مناطق حاشیه‌نشینی یک مشکل بزرگ در شهرستان خرم‌آباد هستند، به همین منظور ۱.۵ میلیارد تومان برای توانمندی امور اجتماعی این مناطق اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: بنا نیست یک ریال از این اعتبارات توسط دولت هزینه شود و همه این اعتبارات توسط سازمان‌های مردم نهاد هزینه می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه ۱۰ نقطه آسیب‌پذیر شهرستان خرم‌آباد شناسایی شده است، بیان داشت: به زودی سازمان‌های مردم‌نهاد کار خود را در جهت رفع آسیب‌های این مناطق آغاز می‌کنند، اما باید بدانیم کل این اعتبار مشکل یک محله را حل نخواهد کرد.

خجسته‌پور تصریح کرد: در حوزه توانمندسازی زیرساخت‌ها برای امسال، ۸.۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده که انتظار می‌رود در این حوزه نیز شاهد پیشرفت باشیم.

وی وجود اختلاف را ویژگی جامعه انسانی دانست و افزود: با توجه به طبع انسانی، جامعه دارای اختلاف خواهد بود، اما این جامعه دارای اختلاف برای اینکه در مسیر توسعه حرکت کند باید یک مهملی را تعریف کند که در آن با وجود اختلاف حرکت کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با ابراز اینکه این مهمل قانون نام دارد، یادآور شد: اگر ما قانون را پذیرفته‌ایم بایستی علی‌رغم اختلاف نظر، دیدگاه، منش، روش و رفتار و بر مبنای قانون در کنار یکدیگر قرار بگیریم.

خجسته‌پور عنوان کرد: در قانون جمهوری اسلامی ایران، ولی فقیه در راس همه امور است و اگر مردم به منشی اعتماد کردند و این منش به تائید، ولی فقیه رسید تا زمانی که آن تنفیذ موجود است ضمن هرگونه بیان نقد، حق تخریب نداریم.

وی بر نقد منصفانه کردن تاکید کرد و اظهار داشت: بهترین قاضی برای عملکرد دولت، مردم هستند و مردم با انتخاب مجدد این دولت بر عملکرد آن رضایت دارند و امروز بیشترین نقد از سوی حامیان دولت است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه برجام نقاط مثبت و منفی زیادی را به همراه داشت، تصریح کرد: برجام خواسته ما نبود، ما پای میز مذاکره رفتیم و بر اساس هدایت‌ها و حمایت‌های مقام معظم رهبری جلو رفتیم.

انتهای پیام/م

۱۰ نقطه آسیب پذیر خرم‌آباد شناسایی  شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.