معاون استاندار لرستان:

دچار شعارزدگی در حوزه حجاب وعفاف شده ایم

معاون استاندار لرستان گفت:: در حوزه حجاب و عفاف دچار شعار زدگی شده ایم، حال آنکه باید به دنبال اقناع و باورپذیری و معرفی الگو‌های برتر و مناسب در حوزه حجاب و عفاف باشیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛حبیب اله خجسته پور روز شنبه در نشست حجاب و عفاف و حقوق شهروندی در استانداری لرستان افزود: معرفی یک شیوه از پوشش به عنوان حجاب برتر باعث ریاکاری می‌شود.

وی افزود: تفاوت پوشش بانوان کارمند ما در صبح و عصر و همچنین تفاوت پوشش دانشجویان ما در داخل و بیرون دانشگاه بیانگر این است که ما در حوزه اقناع و باورپذیری نتوانسته ایم موفق عمل کنیم و معرفی مدلی خاص به عنوان حجاب برتر در واقع کاری بیهوده است که منجر به ترویج ریاکاری در جامعه می‌شود.

دچار شعارزدگی در حوزه حجاب وعفاف شده ایم

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با اشاره به رونمایی منشور حقوق شهروندی در دولت روحانی گفت: این منشور برگرفته از فرمان هشت ماده‌ای حضرت امام (ره) است و اجرای آن باید در دستور کار و اولویت دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

وی با تاکید بر آموزش اصول حقوق شهروندی به صورت ریشه‌ای و پایه‌ای افزود: این نوع آموزش‌ها باید از مهد‌های کودک، مدارس و دانشگاه آموزش داده شود و در این مسیر از شیوه‌های نوین آموزشی نیز بهره گرفته شود.

خجسته پور گفت: در مورد حقوق شهروندی برخی از کارمندان ادارات علاقه‌ای به انجام کار مردم ندارند و برخی در انجام امور مردم برخورد و اقدام جدی نمی‌کنند.

وی افزود: به رغم اینکه نامه‌ها به موقع به دستگاه‌های اجرایی ارجاع داده می‌شود، اما در بدنه کارشناسی به هر دلیلی انجام نمی‌شود.

وی گفت: ارباب رجوع‌ها در واقع ارباب نیستند و بسیاری برای انجام کار خود باید در ادارات گردن کج کنند و بسیاری از مردم از ترس اینکه کارشان انجام نشود شکایتی نمی‌کنند.

انتهای پیام/د

در حوزه حجاب و عفاف دچار شعار زدگی شده ایم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.