مدیرکل کمیته امداد استان لرستان:

۴۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان روستایی لرستان، نیازمند تعمیر و نوسازی

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان گفت:۴۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان روستایی لرستان نیازمند تعمیر و نوسازی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد استان لرستان گفت: توجه مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به ایتام بسیار خوب بوده است و امیدواریم با افزایش تعداد ایتام تحت پوشش از ۷۵۰ به ۳۰۰۰ با اولویت ایتام سادات بتوانیم اقدامات خوبی را برای محرومان و ایتام سادات داشته باشیم.


وی در رابطه با مسکن به ویژه مسکن روستایی افزود: با توجه به اعتبارات و هزینه‌های که مجموعه ستاد حضرت امام (ره) در سطح کشور و استان دارد پیشنهاد می‌شود برای اینکه بتوانیم در سه سال در دو بخش مسکن روستایی و تعمیر واحد‌های مسکونی در روستا‌ها به جمع‌بندی برسیم وارد کار شویم.

۴۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان روستایی لرستان، نیازمند تعمیر و نوسازی


مدیرکل کمیته امداد استان لرستان گفت: در حال حاضر به ساخت ۹۵۰ واحد مسکونی برای محرومان روستا‌ها نیاز داریم و تقریبا چهار هزار و ۵۰۰ واحد نیز به تعمیر نیاز دارند.


وی افزود: اگر حرکت انقلابی و جهادی در روستا‌های ما اتفاق بیقتد بخش عمده‌ای از مهاجرت به شهر را می‌توانیم کاهش دهیم که به تبع آن از آسیب‌های اجتماعی که در پی حاشیه‌نشینی ایجاد می‌شود نیز جلوگیری می‌شود بنابراین این آمادگی از طرف امداد وجود دارد که با بنیاد وارد مشارکت شویم.


محمدی فارسانی در رابطه با اهدا جهیزیه به افراد تحت پوشش نیز گفت: سال قبل قریب به هفت هزار کمک هزینه جهیزیه به مددجویان اعطا شد اکنون نیز این آمادگی را داریم تا تعداد آن را با مشارکت ستاد امام (ره) به سه هزار برسانیم و امیدواریم بتوانیم با مشارکت ستاد مبلغ و میزان کمک هزینه جهیزیه را در سال ۹۶ افزایش دهیم.


انتهای پیام/ د

۴۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان روستایی لرستان نیازمند تعمیر و نوسازی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.