مدیر حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی مطرح کرد:

جبهه اقتصاد،مهمترین جبهه جنگی ما با دشمن

مدیر حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی گفت:امروز مهمترین جبهه جنگی ما با دشمن،جبهه اقتصاد است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛حجت‌الاسلام مجید نصیرایی مدیر حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر مشکلات مردم در مسئله اشتغال،حمایت از تولید داخل و مسئله رکود،معضل بسیار جدی است،گفت:امروز مهمترین جبهه جنگی ما با دشمن،جبهه اقتصاد است.

وی با بیان اینکه در حوزه بیش از 10 جلسه در چهار ماه گذشته در زمینه وضعیت اقتصاد و اشتغال برگزار شده است،افزود:حوزه نسبت به مسئله اشتغال و تولید،حرف و موضع دارد.

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی با بیان اینکه به مسئله اقتصاد در بدنه دولت و بدنه اجرایی توجه نشده و نمی‌شود،گفت:بنابراین حوزه انگیزه دارد در تمام موضوعات اجتماعی و فرهنگی آنچه که مردم با آن درگیر هستند جریان حق را تقویت و مطالبه کند و آنچه وظیفه است را درست انجام دهد.

مدیر حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از کاری که رسانه‌ها انجام می‌دهند تبیین صحیح گفتمان انقلاب اسلامی است،افزود:رسالت حوزه‌های علمیه نیز تبیین صحیح گفتمان انقلاب اسلامی است و آنچه که امروز اتفاق افتاده است محصول حوزه‌های علمیه و برآمده از دل حوزه‌های علمیه است و وظیفه و رسالت ما این است در این امر در خدمت رسانه‌ها باشیم.

وی با اشاره به وظایف حوزه‌های علمیه گفت:در برخی موارد باید به شبهات پاسخ دهیم و برخی مواقع باید تبیین گفتمان صورت بگیرد،همچنین در برخی موارد نیز باید تهاجم و عملیات کنیم و این تهاجم در جامعه ما با تمام حرف و حدیث نشان می‌دهد که وقتی حوزه علمیه و مسجد را آتش می‌زنند و به روحانیت جسارت می‌کنند مشخص است داستان و نهاد از کجاست و این جریان کجا مؤثر بوده است. 

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی افزود:با وجود همه حرف و حدیث‌ها علما نشان می‌دهند حرف آنان به عنوان یکی از مجموعه‌های مرجع همچنان شنیده شده و مورد توجه قرار می‌گیرد و به دلیل این توجه از ظرفیت حوزه در جایی که نیاز است تهاجم کنیم استفاده می‌شود. 

مدیر حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ما معتقدیم در این دو سه سال اخیر اتفاقات مبارکی در خراسان جنوبی رخ داد و ما باید این امر را تقویت کنیم،گفت: حوزه علمیه،علما و روحانیت نباید برای مردم و جوانان امروزی ما نامعلوم باشند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/غ

دولت به مسئله معیشت و اقتصاد مردم توجه ویژه کند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار