خادم پور: تساوی مقابل پرسپولیس برای ما حکم ۳ امتیاز داشت

مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: تساوی مقابل پرسپولیس برای ما حکم ۳ امتیاز را داشت و به خوبی این تیم را مهار کردیم.

خادم پور: تساوی مقابل پرسپولیس برای ما حکم ۳ امتیاز داشتبه گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه رزش باشگاه خبرنگاران جوان سیناخادم‌پور درباره تساوی بدون گل تیم های پرسپولیس و نفت در هفته هجدهم لیگ برتر بیان کرد: پرسپولیس را به خوبی آنالیز کرده بودیم و خوشحالم توانستیم این تیم را در ورزشگاه آزادی متوقف کنیم. دست تمام بازیکنان نفت درد نکند که با تمام توانشان ظاهر شدند.

او افزود: نتیجه بسیار خوبی گرفتیم چراکه تمام تیم‌هایی که به ورزشگاه آزادی آمده اند دست کم ۲ گل از پرسپولیس خوردند. اینکه توانستیم جلوی تیم هجومی پرسپولیس را بگیریم خوب است و فکر می‌کنم تک امتیاز این بازی برای ما حکم ۳ امتیاز را داشت.

مدافع نفت تهران درباره وضعیت این تیم پس از روی کار آمدن مالک جدید تصریح کرد: خوشبختانه شرایط تیممان خوب شده است. شب گذشته درصدی از قرارداد به بازیکنان پرداخت شد و همه انگیزه مضاعف گرفتیم. هرچند جایگاه نفت در جدول خوب نیست و باید خودمان را بالا بکشیم اما از زمانیکه مالکیت باشگاه تغییر کرده گام اول را خوب برداشتیم. مالک باشگاه۵ درصد قراردادهایمان را پرداخت کرد و قول داد پیش از بازی بعدی مقابل تراکتورسازی هم ۵ درصد دیگر به حساب‌مان واریز شود.

انتهای پیام/

اظهارات خادم پور پس از تساوی مقابل پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار