افاضلی: مطمئن باشید نفت تهران در لیگ برتر می ماند

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: مطمئن باشید تیم نفت تهران در ادامه بازی ها وضعیت بهتری پیدا می کند و در لیگ برتر فوتبال می ماند.

 به گزارش  خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه رزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ هومن افاضلی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بازی  سختی برای تیم ما بود. پرسپولیس تیم بزرگی است و به لحاظ هجومی، شدت بازی، تحت فشار گذاشتن بازی و راه‌های رسیدن به گل فوق‌العاده است. آنها از بهترین تیم‌های آسیا هستند و یکی از بهترین مربیان آسیا را هم دارند. ریتم خوبی در بازی پرسپولیس وجود دارد و به همین دلیل کار سختی داشتیم.

او ادامه داد: ما کار سختی داشتیم اما باید از بچه‌های تیم‌مان تشکر کنم که بازی خوبی را انجام دادند و به‌عنوان تیمی که چهار پنج روز است تصمیم گرفته روش بازی خودش را تغییر بدهد، عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس داشتیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. آنها درصد اشتباهشان در این بازی کم بود و با تمرکز بالایی بازی کردند. کسب یک امتیاز برابر پرسپولیس برای تیم ما با ارزش است و امیدوارم در ادامه بازی ها شرایط بهتری پیدا کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در واکنش به این سؤال که به نظرش با این روش بازی نفتی‌ها در لیگ برتر می‌مانند یا نه، گفت: شما فکر می‌کنید تیم ما می‌ماند یا نه؟ به هر حال شما مطمئن باشید که تیم ما در لیگ برتر می‌ماند.

افاضلی در پایان درباره شناختش از پرسپولیس خاطرنشان کرد: شاید در لیگ هیچ‌کس به اندازه من تیم پرسپولیس را نشناسد. من ارتباط نزدیکی با برانکو دارم و از ترکیبی که برای پرسپولیس بازی کردند، بیشتر آنها به جز یکی دو بازیکن همه در تیم امید با من کار کرده‌اند. من  روش بازی و بازیکنان پرسپولیس را به خوبی می‌شناختم، اما شاید آنها این شناخت را از ما نداشتند. به همین دلیل کار برای پرسپولیس از این جهت سخت‌تر بود. امیدوارم تیم ما هم در ادامه شرایط خوبی داشته باشد. من روزهای خوبی را برای نفت پیش‌بینی می‌کنم.

انتهای پیام/

اظهارات افاضلی درباره تساوی برابر پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار