خلیل زاده: همه جای بدنم زخم شده است/ همه مسائل ضد پرسپولیس است

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نصرتی آن قدر به بدنم چنگ زد که همه جایم زخم شده است.

به گزارش  خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه رزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ شجاع خلیل‌زاده بعد از تساوی تیمش برابر نفت تهران اظهار کرد: بازی خوبی نبود. تیم نفت تهران عقب کشیده بود و موقعیت های گلزنی ما هم گل نشد. 

او ادامه داد: از محمد نصرتی گلایه مند هستم، او بزرگ‌تر ماست اما تمامِ بدنِ من زخم شده است. نصرتی آن‌قدر من را گرفت و چنگ زد که همه جایم زخم شده است. به‌هرحال این بازی تمام شد و امیدوارم در بازی بعدی جبران کنیم.  سه امتیاز بازی مقابل نفت برای ما مهم بود اما متأسفانه نتوانستیم پیروز شویم.

مدافع تیم پرسپولیس درباره محرومیتش در بازی بعدی تصریح کرد: اگر خودمان را زمین می‌انداختیم، داور بازی ما را اخراج  می کرد. این سخت‌گیری‌ها فقط برای پرسپولیس است. بازیکن استقلال یک نفر را لگد می زند، مهره و ستون فقرات او را می‌شکند، اما کاری ندارند، من دست طرف را می‌گیرم، یک جلسه محرومم می‌کنند. امروز هم داور دو پنالتی صددرصد ما را نگرفت. متأسفانه اینجا همه‌ مسائل ضد پرسپولیس است!

خلیل‌زاده در پایان درباره بیرون گذاشته شدن منشا و فرشاد احمدزاده از ترکیب پرسپولیس خاطر نشان کرد:  سرمربی باید تصمیم بگیرد. من بازیکن هستم و وظیفه‌ام را درون زمین انجام می‌دهم.

انتهای پیام/

انتقاد خلیل زاده از عملکرد داور بازی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار