شهرک‌های صنعتی؛

۹۵ واحد صنعتی لرستان در تملک بانک

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از در تملک بانک بودن ۹۵ واحد صنعتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بختیار رازانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان  اظهار داشت: پیرو مصوبه قبلی شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی مبنی بر آمارگیری واحد‌های صنعتی که در تملک بانک‌هاست، شهرک‌های صنعتی این آمار را جمع‌آوری کردند.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۹۵ واحد صنعتی استان در تملک بانک‌هاست افزود: تعداد ۷۵ واحد در شهرک‌های صنعتی و تعداد ۲۰ واحد بیرون از شهرک‌های صنعتی است که در تملک بانک‌ها قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان عنوان کرد: از این تعداد ۳۰ واحد به مساحت ۱۳۳ هزار و ۹۷۸ مترمربع در اختیار بانک ملی، ۱۶ واحد به مساحت ۵۳ هزار و ۷۷۹ در اختیار بانک صنعت و معدن، ۱۸ واحد به مساحت ۷۲ هزار و ۵۳۳ مترمربع در اختیار بانک ملت، پنج واحد به مساحت ۱۱ هزار مترمربع بانک تجارت، سه واحد به مساحت چهار هزار و ۲۱۰ مترمربع در اختیار بانک توسعه تعاون و سه واحد به مساحت شش هزار و ۳۰۰ مترمربع در اختیار بانک صادرات است.

وی به بازدید از زیرگذر شهرک صنعتی شماره یک اشاره کرد و گفت: این زیرگذر در ضلع شمال غربی و شرقی‌اش معارض داشت که پس مذاکرات با این معارضین، مشکل تملک زمین‌های آن‌ها حل شد.

رازانی با اشاره به بازدید مسئولان از آبریز بالادست شهرک صنعتی شماره ۲ خرم‌آباد بیان کرد: مقرر شد منابع طبیعی در خارج از شهرک نسبت به موضوع آبریز اقدام کند و شهرک‌های صنعتی هم در داخل شهرک نسبت به جمع‌آوری آب‌های سطحی و هدایت آن به آبخیزداری منابع طبیعی اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/م

۹۵ واحد صنعتی لرستان در تملک بانک است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار