ارائه بسته‌های تشویقی سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری زمستانی اردبیل

بسته‌های تشویقی سرمایه گذاری در بخش گردشگری زمستانی اردبیل ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،کریم حاجی‌زاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل دیروز در بازدید از پیست اسکی آلوارس سرعین اظهار داشت: گردشگری زمستانی یکی از مهمترین ظرفیت‌های استان اردبیل برای توسعه صنعت گردشگری در منطقه بوده و می‌تواند زمینه‌ساز جذب و جلب هر چه بیشتر گردشگران به منطقه شود.

وی پیست اسکی آلوارس را از مهمترین زیرساخت‌های حوزه گردشگری زمستانی دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه این پیست همواره مورد توجه ورزشکاران و گردشگران بوده توسعه این مکان در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه اقدام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: به دنبال درخواستی که سرمایه‌گذار این طرح برای توسعه پیست اسکی آلوارس داده بود این درخواست مورد موافق قرار گرفته و با افزایش محدوده اراضی، این پیست در سرعین توسعه می‌یابد.

حاجی‌زاده افزایش محدوده پیست اسکی آلوارس را زمینه‌ساز توسعه حرفه‌ای ورزش اسکی دانست و تصریح کرد: با این اقدام ورزشکارانی از سراسر کشور می‌توانند با توجه به بارش و ماندگاری برف در این منطقه به آموزش و تمرین اسکی بپردازند.

وی با اشاره به دید مثبت مسئولان استانی نسبت به توجه و بهره‌گیری از ظرفیت گردشگری زمستانی در اردبیل گفت: در راستای توسعه گردشگری زمستانی در استان طرح‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه در استان مورد حمایت بوده و بسته‌های تشویقی به آن ها ارائه می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: توزیع جغرافیایی و فصلی متوازن یکی از اولویت‌ها در استان در راستای توسعه صنعت گردشگری بوده که با توجه به زیرساخت‌های موجود در حوزه گردشگری زمستانی و برش برف در استان بنا داریم تا این ظرفیت‌ها را مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

انتهای پیام/ع

پیست اسکی آلوارس زمینه‌ساز توسعه حرفه‌ای ورزش اسکی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.