راهپیمایی مردم استان سمنان در محکومیت اغتشاشگران

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: مردم استان سمنان هم‌زمان با سراسر کشور در محکومیت اغتشاشگران راهپیمایی می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا قندهاری رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اقدامات هنجارشکنانه برخی اغتشاشگران در سطح کشور گفت: مردم ولایتمدار و انقلابی استان سمنان در محکومیت این رفتارهای ساختارشکنانه راهپیمایی می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه مردم انقلابی ایران اسلامی و به‌ویژه استان سمنان از این رفتارهای هنجارشکنانه ناخشنودند تصریح کرد: این راهپیمایی روز شنبه در سمنان برگزار می‌شود.

 

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه دشمن در حال حاضر از این وضعیت خشنود است افزود: اکثریت مردم دیندار و ولایتمدار کشورمان این رفتار هنجارشکنانه را برنمی‌تابند و همیشه مدافع آرمان‌های انقلاب هستند و هرگز به دشمنان اجازه نفوذ در کشور را نمی‌دهند.

 

‌قندهاری با اذعان به اینکه مردم ایران اسلامی همواره با یکدیگر اتحاد و همبستگی دارند تصریح کرد: دشمن بداند که مردم هرگز در مقابل بیگانگان کوتاه نمی‌آیند و به آن‌ها اجازه نخواهند داد که در مسائل داخلی کشور دخالت کنند.

 

وی افزود: در این راستا مردم انقلابی و ولایتمدار سمنان در روز شنبه 16 دی‌ماه به خیابان‌ها آمده و اقدامات اخیر اغتشاشگران را محکوم می‌کنند.


انتهای پیام / ق

 

جزئیات راهپیمایی مردم استان سمنان در محکومیت اغتشاشگران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار