نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان

برگزاری راهپیمایی مردم استان سمنان در محکومیت اغتشاشگران

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: حماسه نهم دی‌ماه باری دیگر در استان سمنان و در راهپیمایی محکومیت برائت از اغتشاشگران خلق می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: این روزها دشمنان از وجود برخی مشکلات داخلی در ایران خوشحالی می‌کنند و چه‌بسا نقشه‌های نفوذ خود را با توطئه‌هایی قوی‌تر از گذشته اجرا می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه عده‌ای با تعداد اندک با انجام اقدامات هنجار شکنانه به توطئه‌های دشمنان جامه عمل می‌پوشانند بیان کرد: ملت ولایت مدار ایرانی باید در سراسر کشور در راهپیمایی محکومیت اقدامات اخیر فتنه گران شرکت کنند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه با برگزاری این راهپیمایی ملت ایران حماسه دیگر همانند نهم دی‌ماه سال 88 خلق می‌کنند تصریح کرد: دشمن باید بفهمد که مردم هرگز در مقابل بیگانگان کوتاه نمی‌آیند و با یکدیگری دل و یکرنگ هستند.

 

وی با تأکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در این راهپیمایی افزود: مردم برای احقاق حق خود نباید به حقوق عموم مردم تجاوز کنند و با ایجاد ناامنی نمی‌توان مشکلات را برطرف کرد.

 

شاه‌چراغی آسیب رساندن به اموال عمومی و ایجاد رعب و وحشت را توطئه‌ای از سوی دشمن برای ایجاد فتنه برشمرد و گفت: این اقدامات ناشایست موردقبول مردم نیست و مسئولان موظف هستند در مقابل این افراد با قاطعیت برخورد کنند.

 

وی ابراز داشت: راهپیمایی محکومیت فتنه گران مانع از به وجود آمدن فتنه‌ای جدید می‌شود.

 

راهپیمایی محکومیت فتنه گران پرجنبه 10 صبح از میدان مشاهیر به سمت میدان سعدی در مرکز استان برگزار می‌شود.

 

گفتنی است: این راهپیمایی به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور و شهرستان‌های استان سمنان برگزار می‌شود.


انتهای پیام / ق

 

راهپیمایی مردم بصیر استان سمنان در محکومیت اغتشاشگران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.