امام جمعه موقت سمنان :

راهپیمایی اربعین رمز وحدت و دشمن ستیزی است

امام جمعه موقت سمنان گفت : راهپیمایی اربعین رمز وحدت ، دشمن ستیزی و حق طلبی زیر پرچم لبیک یا حسین (ع) است .

راهپیمایی اربعین رمز وحدت و دشمن ستیزی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه های نماز جمعه هفته سوم آبان ماه 96 سمنان گفت : راهپیمایی و تجمع بیش از 20 میلیون آزاده زیر پرچم لبیک یا حسین (ع) رمز وحدت جهانیان و تبلور دشمن ستیزی و حق طلبی است.


وی افزود : به طور قطع با وحدت مسلمانان توطئه های دشمنان علیه آنان نتیجه ای جز شکست نخواهد داشت.


وی در بخش دیگری در خصوص گروه تکفیری داعش اظهارداشت : فتوای به موقع آیت الله سیستانی ، حضور مردم و همکاری ایران ، اتحاد کشورهای منطقه و راهنمایی های سردار قاسم سلیمانی مانع تحقق اهداف پلید دشمنان در عراق و سوریه شد و در آینده ای نزدیک داعش نابود خواهد شد.


وی همچنین با اشاره به نشست سران سه کشور روسیه ، آذربایجان و ایران در تهران ، گفت : هدف مشترک آنان برای نابودی داعش و امنیت در منطقه بوده است.


وی تصریح کرد : راهبرد جدایی کردستان عراق از شیطنت های دشمن بود که هدف اصلی آنان تشکیل رژیم اسراییل دیگر بود.


مهدوی نژاد جهالت را سرچشمه مشکلات اجتماعی و سیاسی دانست و افزود : با توجه به فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی لازم است برای تحقق این امر فرهنگی در جامعه، فرهنگ سازی شود.


امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه قرآن کریم راه برون‌رفت از جهالت را تحقیق و تفحص و تعقل دانست تأکید کرد: نباید اجازه داد جهالت عامل بدبختی شود و پرسیدن از اهل فن و دین نیز کمک می‌کند تا بر بسیاری از مشکلات غلبه کنیم.


مهدوی‌نژاد ادامه داد: آنچه که جامعه را به انحراف می‌کشاند جهالت است که اگر اوج بگیرد برای روشنگری‌اش خون حسین‌ها لازم است.


وی گفت : قرآن برای همه طرفداران انقلاب و انسانیت راه اساسی پیش‌بینی کرده و تبیین و دقت لازمه این امر است و نباید هر خبر غیرموثق را قبول کرد و از کارشناسان مربوطه حقانیت آن را جویا شد.


انتهای پیام / ه


جزئیات خطبه های نماز جمعه هفته سوم آبان ماه 96 سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار