امام جمعه سمنان:

منویات رهبر معظم انقلاب راه عبور از تهدیدات دشمنان است

امام جمعه سمنان گفت : منویات و راهنمایی های رهبر معظم انقلاب اسلامی راه عبور از تهدیدات دشمنان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های  نماز جمعه هفته اول آبان ماه ۹۶ در سمنان گفت : منویات و راهنمایی های رهبر معظم انقلاب اسلامی راه عبور از تهدیدات دشمنان است لذا همان‌طور که ایشان همیشه نیز تاکید دارند باید مواظب باشیم تا حیله دشمنان را نخوریم.


وی بیان اینکه در برابر زورگویی‌های آمریکا و اروپا ذره ای عقب‌نشینی نخواهیم کرد، افزود: مسئولان کشور می بایست مراقب باشند که کشور از چاله آمریکا به چاه اروپا نیفتد که این هشداری بسیار مهم و جدی است.


وی با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اسلامی درباره ضرورت ایستادگی در برابر زورگویی های دشمنان، افزود: آمریکا شیطان بزرگ است اما نباید اروپا را دست کم گرفت، با شیطان مذاکره و یا معامله کرد چراکه مذاکره با آمریکا، دشمنی ها را بیشتر می کند و این نکته ای واضح است.


امام جمعه سمنان با بیان اینکه دشمنان اسلام مکار و حیله گر هستند، تاکید کرد: باید در برابر تهدیدات هوشیارانه عمل کرد و به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند «دشمن را کوچک نشمارید و از مکر و حیله دشمن غافل نباشید» عمل کرد تا راه موفقیت را پیش گرفت.


آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه دربرابر دشمنان نباید لحظه ای غفلت کرد، تاکید داشت: دشمنی غرب و استکبار جهانی با اسلام و به خصوص شیعیان یک مقوله بنیادین است که هدف آنها از ابتدا براندازی اندیشه های اسلامی بوده و امروز هم بر همین اصل رفتار می‌کنند.


وی به پیش‌رو بودن روز بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد و افزود: کلمه بسیج مقدس است و زیبایی و اقتدار همیشه با این نیروهای خالص همراه خواهد بود.


امام جمعه سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده، نوجوان 13 ساله بیان کرد: در این کشور، حججی‌هایی هستند که با تأسی از راه فهمیده‌ها، اجازه نفوذ دشمن به کشور را نخواهند داد و راه این نوجوانان و جوانان همیشه زنده است.


وی در ادامه بر مساعدت مردمی برای خدمات‌دهی به زائران امام حسین (ع) تأکید کرد و افزود: کربلا عرش خداوند است و زائران کوی امام حسین (ع) درواقع عرش خداوند را زیارت می‌کنند‌.


وی افزود: موکب شهرستان سمنان از اربعین سال گذشته تاکنون به فکر خدمات‌رسانی به زائران است و باید مردم در این خدمات‌دهی شریک شوند و این امر خیر با زیارت امام حسین (ع) برابری می‌کند.


انتهای پیام / ه


جزئیات خطبه های نماز جمعه هفته اول آبان ماه 96 سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار