مسیر های راهپیمایی 13 آبان در استان سمنان

راهپیمایی ۱۳ آبان بین ساعت های ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ با حضور گسترده دانش آموزان واقشار مختلف در ۱۸ نقطه استان سمنان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ راهپیمایی 13 آبان در سمنان ساعت 9:30 از میدان سعدی تا میدان امام خمینی(ره)،رکن آباد ساعت 9:30 از آموزشگاه ارشاد بسمت میدان شهداء ،سرخه ساعت 10از میدان شهید بهشتی بسمت حسینیه شهداء، لاسجرد ساعت 9:30 تجمع در اطراف مدرسه مجتمع صالحین و درجزین ساعت 10 از میدان شهداء بسمت میدان امام خمینی(ره) برگزار می شود.



مسیر و زمان راهپیمایی 13 آبان در شاهرود نیز ساعت 9:30 از چهارراه معلم بسمت میدان جمهوری اسلامی، میامی ساعت 10 ز میدان بسیج بسمت آموزش و پرورش، بیارجمند ساعت 10 از مسجد جامع بسمت میدان قدس و دبیرستان فجرو مجن ساعت 10 از امامزاده ابراهیم(علیه السلام) بسمت گلزار شهداء ورودیان ساعت 10 از مقابل مدرسه امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) بسمت گلزار شهداء اعلام شده است.



مسیرهای راهپیمایی 13آبان در مهدیشهر نیز ساعت 10 از آموزش و پرورش بسمت خیابان شهید بهشتی و شهمیرزاد از ساعت 10 از مسجد اعظم دروازه بسمت میدان امام خمینی(ره)آغاز می شود.



مسیرها و زمان آغاز راهپیمایی 13آبان در گرمسار از ساعت 10 ، آرادان از ساعت10 از میدان معلم بسمت میدان امام خمینی(ره) و از مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)تا میدان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

زمان آغاز راهپیمایی 13آبان ماه در دامغان از ساعت 10:30 از میدان شهداء بسمت مصلی امام خمینی(ره) و دیباج از ساعت 10:30 از میدان شهداء بسمت مصلی نماز جمعه است.

این راهپیمایی در امیریه ساعت 10:30از میدان شهداء بسمت حسینیه حضرت ابوالفضل(علیه السلام) و کلاته رودبار ساعت10 از میدان امام خمینی(ره) بسمت میدان شهداء برگزار می شود.

حضور گسترده مردم در این روز مشتی بزرگی بر دهان دشمنان اسلام است و مردم مومن وخداجوی استان سمنان در این راهپیمایی لحظات زیبایی را از حضور خود به تصویر خواهند کشید.


انتهای پیام / ذ


راهپیمایی 13 آبان در 18 نقطه استان سمنان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.