ساماندهی مناطق حاشیه‌نشین؛

کاهش آسیب‌های اجتماعی با ساماندهی مناطق حاشیه‌نشین

دادستان خرم‌آباد با تاکید بر ضرورت ساماندهی مناطق حاشیه‌نشین عنوان کرد: سامان‌دهی مناطق حاشیه‌نشین باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سعید رازانی، دادستان خرم‌آباد اظهارکرد: ساخت و ساز‌های غیرمجاز باید طریق کمیسیون ماده ۱۰۰ مورد بررسی قرار گرفته و با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

وی به تدوین برنامه‌های کوتاه‌مدت در کنار برنامه‌های بلندمدت برای ارائه خدمات‌رسانی بهتر به همشهریان اشاره و بیان کرد: در منطقه پشته حسین‌آباد تا دل کوه‌ها هم واحد مسکونی ساخته شده است تا جایی‌که وسایل نقلیه هم راه دسترسی ندارد لذا باید از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در شهر خرم‌آباد جلوگیری شود.

رازانی گفت: شهرداران شخصا بر روند ساخت و ساز‌ها نظارت کنند این در حالیست که در برخی مناطق حاشیه شهر خرم‌آباد مردم خارج از طرح تفصیلی اقدام به ساخت و ساز می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد با بیان این‌که ساخت و ساز‌های غیرمجاز باعث رشد بی‌قواره شهر خرم‌آباد شده است بر ایجاد کمربند فضای سبز خرم‌آباد تاکید و گفت: برای جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز باید کمربند فضای سبز شهر خرم‌آباد ساخته شود.

وی ورودی‌های شهر را ویترین هر شهر دانست با تاکید بر ضرورت توجه به ورودی‌های شهر خرم‌آباد یادآور شد: ورودی شهر خرم‌آباد به‌خصوص از سمت جنوب و بلوار بهارستان باید برنامه‌ریزی مدون ساماندهی شود.

 انتهای پیام/م

ساماندهی مناطق حاشیه‌نشین کاهش آسیب‌های اجتماعی را به‌دنبال دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار