استاندار لرستان:

باید تسهیلات لازم برای مناطق حاشیه‌ای خرم‌آباد در نظر گرفته شود

باید نظامات، امکانات و تسهیلات لازم برای مناطق حاشیه‌ای خرم‌آباد ایجاد کنیم تا مردم از زندگی سالم همراه رفاه بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛موسی خادمی،  استاندار لرستان، در آیین افتتاحیه سالن ورزشی چند منظوره سردار رضا رستمی مقدم که در خرم‌آباد برگزارشد گفت: به طور میانگین امروزه مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار به مراتب وضعیتی بدتر از روستاها دارند که باید به آنها رسیدگی شود.

وی افزود: اگر مناطق حاشیه‌ای مدیریت و کار نشود ممکن است تهدیدات جدی برای جامعه ما باشند و حتما باید کمک کنیم مردم و جوانان خوبی که در این مناطق زندگی می‌کنند و امکاناتی را که دراین مناطق وجود دارد و احیانا معطل مانده است استفاده کنیم نظامات، امکانات و تسهیلات لازم را برای آنها ایجاد کنیم که این مردم آن طوری که حقشان است از زندگی سالم همراه بارفاه برخوردار باشند.

استاندار لرستان ضمن تقدیر از شهردار و شورای شهر خرم‌آباد گفت: تأکید و توصیه می‌کنم که حتما برنامه‌های مهمی برای اینگونه مناطق داشته باشید این مناطق نباید فراموش بشود و در برنامه مهم آسیب‌های اجتماعی که همپا وهم وزن اقتصاد مقاومتی درک شور درحال پیدا شدن است بحث حاشیه شهرها و بافت‌های ناکارآمد در شهرها یکی از موضوعات اساسی است که باید به آنها پرداخته شود.

وی ضمن تقدیر از پیمانکار و ناظرین طرح ورزشی سالن چندمنظوره در استان گفت: این طرح یک طرح ارزشی است به واسطه سه ویژگی که دارد نخست اینکه متبرک به نام شهید مدافع حرم شهید رستمی مقدم است که یاد ایشان را گرامی می داریم اگرما امروز امنیت وآرامش داریم حاصل خون این شهدای بزرگ است که امیدوارم بتوانیم راه این شهدا را ادامه دهیم وقدردان خانواده مکرم این عزیزان باشیم.

خادمی ضمن تأکید بر اهمیت مقوله ورزش و جوانان گفت: هر دو موضوع مهمی هستند چراکه جوانان در کشور ما فرصت‌های بزرگی هستند که اگر خوب آنها را مدیریت نکنیم و برنامه برای آنها نداشته باشیم البته ممکن است تهدید هم بشوند و یکی از کارهای مهمی که برای جوانان باید انجام دهیم بحث ورزش و امکانات و تسهیلات ورزشی است.

وی افزود: اگر قرار باشد جوانان آینده‌سازان جامعه ما باشند حتما باید تن سالمی داشته باشند تا در درون آنها عقل‌های سالم، کارآفرین و توسعه‌نگری ایجاد و رشد کند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه این طرح ورزشی در منطقه محروم ساخته شده گفت: یکی از وظایف مهم ما پرداختن به نقاط حاشیه‌ای و ایجاد امکانات آموزشی، فرهنگی و ورزشی برای این مناطق است.

انتهای پیام/د

لزوم ایجاد تسهیلات لازم برای مناطق حاشیه‌ای در خرم‌آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.