سهمیه آرد؛

اختصاص سهمیه آرد شهرستان دلفان مطابق سرانه مصرف

فرماندار دلفان گفت: سهمیه آرد اختصاصی شهرستان دلفان مطابق سرانه مصرف در اختیار شهرستان قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جعفر طولابی ظهر امروز در نشست شورای آرد و نان شهرستان دورود که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با اشاره به اهمیت نان در سبد غذایی خانوارها، اظهار داشت: لازم است نظارت منظم و مستمری بر نحوه پخت نان نانوایی‌های شهرستان هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ کمی انجام شود.

وی با اشاره به ساعات کار نانوایی‌ها افزود: کم‌فروشی، رعایت بهداشت فردی و فضای نانوایی‌ها از موضوعاتی است که برای شهروندان از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید نظارت بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

فرماندار دلفان با اشاره به رعایت نکات لازم در راستای صدور پروانه نانوایی‌ها بیان کرد: در صدور پروانه نانوایی‌ها هم باید اهلیت افراد متقاضی و هم موقعیت مکانی نانوایی به لحاظ شرایط منطبق بر دستورالعمل‌های مربوطه موردبررسی قرار گیرد.

طولابی از دستگاه‌های متولی خواست که میزان و نحوه توزیع آرد در روستا‌های بخش را به بخشداران گزارش دهند و گفت: مسئولان استانی سهمیه اختصاصی شهرستان را مطابق سرانه مصرف در اختیار شهرستان قرار دهند و اداره غله در جهت ارتقای کیفیت نان سنگک، آرد سبوس در اختیار نانوایی‌های سنگک قرار دهند.

انتهای پیام/د

سهمیه آرد شهرستان دلفان مطابق سرانه مصرف اختصاص یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.