واحد‌های تولیدی متخلف؛

معرفی واحد‌های تولیدی متخلف لرستان به تعزیرات حکومتی

مسئول بازرسی ونظارت سازمان صنعت،معدن تجارت لرستان گفت:بیش از ۲۰۰واحدتولیدی لرستان موردبازرسی قرارگرفت و واحد‌های متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد رحیمی مسئول بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن تجارت لرستان در رابطه با بازرسی‌های انجام‌شده از واحد‌های تولیدی استان اظهار داشت: در هفته جاری بیش از ۲۰۰ واحد تولیدی استان مورد بازرسی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به بازرسی‌های به‌عمل‌آمده گشت مشترک بازرسان صنعت معدن در سطح استان تعدادی از واحد‌های تولیدی متخلف را شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی کردند.

مسئول بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن تجارت لرستان عنوان کرد: در بازرسی‌های به‌عمل‌آمده یک کارخانه آرد در شهرستان خرم‌آباد به علت عرضه گندم امانی ۲۱ میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال جریمه و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی با بیان اینکه در بازرسی‌های انجام‌شده یک کارخانه شن و ماسه در دورود به علت تخلف ۲۱۰ میلیون ریال جریمه شد، گفت: طی این بازرسی‌ها یک واحد عمده‌فروشی مواد غذایی به علت تخلف در کسب ۱۲ میلیون ریال جریمه شد.

رحیمی با اشاره به شناسایی یک شرکت خدمات فیلم‌برداری در مجالس بیان کرد: این شرکت به علت تخلف ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال جریمه شد.

مسئول بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن تجارت لرستان با بیان اینکه طی گشت‌های انجام‌شده یک کارخانه سیمان در شهرستان دورود به علت کم‌فروشی ۳۰۴ میلیون ریال جریمه شد، افزود: در هفته جاری یک پارچه سرا نیز به علت تخلف در کسب ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال جریمه شد.

وی عنوان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/م

واحد‌های تولیدی متخلف لرستان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.