حجت الاسلام والمسلمین شریعتی مطرح کرد:

حماسه نهم دی ماه نمونه بارز جاء الحق و ذهق الباطل است

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که نهم دی ماه روز حماسه ملت بزرگ ملت ایران اسلامی است گفت: روز بزرگ نهم دی ماه روز استکبار ستیزی و بیزاری امت از فتنه گران و آشوبگران روز عاشورای حسینی است.

حماسه نهم دی ماه نمونه بارز جا الحق و ذهق الباطل استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین شریعتی استاد حوزه و دانشگاه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی چهل سال است که در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند، اما بصیرت امت اسلامی اجازه این کار را به آنان نداده است.

وی ادامه داد: یکی از سنت‌های حتمی الهی از بین رفتن باطل و استواری و پابرجایی حق است که ما در دوره‌های مختلف انقلاب از جمله هشت سال دفاع مقدس در قضیه طبس و فتنه سال ۸۸ این موضوع را دیدیم.

این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: مبارزه با استکبار و ایستادگی در برابر آن‌ها خصوصا آمریکا دستور قرآن و از آداب دین مبین اسلام است و وعده قرآن نیز همین است که حزب ا.. غالب و پیروز خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین شریعتی با اشاره به این که دشمنان انقلاب با مردمی که شهادت را عین زندگانی می‌دانند نمی‌توانند مقابله کنند گفت: تا ملت بزرگ ایران اسلامی در صحنه هستند و تا رهبری فرزانه و بصیر همچون رهبر معظم انقلاب سکاندار کشتی انقلاب است دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی ادامه داد: ایمان و تقوای ملت بزرگ ایران باعث بصیرت آنان است و سیاست ما عین دیانت ماست.

حجت الاسلام والمسلمین شریعتی تاکید کرد: دولتمردان باید بیش از پیش گوش به فرمان رهبری انقلاب باشند و در خدمت به مردم از هیچ کاری دریغ نکنند چرا که مردم، ولی نعمت ما هستند.

وی ادامه داد: به گفته بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ملاک، وضع فعلی افراد است و این که افرادی قبلا انقلابی بودند و امروز عوض شدند دیگر در خط ولایت و انقلاب نیستند.

انتهای پیام/ز

حماسه 9 دی ماه در ارومیه برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.