گاردین: تجاوز جنسی در سیستم حمل و نقل انگلیس افزایش یافته است

در سه سال گذشته موارد تجاوزات جنسی که رانندگان تاکسی و سایر رانندگان فعال در بخش حمل و نقل انگلیس مرتکب می‌شوند، افزایش یافته است.

گاردین: تجاوز جنسی در سیستم حمل و نقل انگلیس افزایش یافته استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه انگلیسی گاردین، گزارش ها در انگلیس نشان می دهد در سه سال گذشته موارد تجاوزات جنسی که رانندگان تاکسی و سایر رانندگان فعال در بخش حمل و نقل در این کشور مرتکب می شوند، افزایش یافته است.

بر این اساس، گزارش ها نشان می دهد مواردی که در آن رانندگان تاکسی در انگلیس مرتکب تجاوز جنسی می شوند، در سه سال گذشته شاهد افزایش بیست درصدی بوده است. دست کم 337 مورد از این اتهامات در فاصله بین ماههای آوریل 2016 تا مارس 2017 در انگلیس و ولز ثبت شده است که در مقایسه با مدت مشابه در فاصله سالهای 2014 تا 2015، 282 مورد افزایش نشان می دهد.

این ارقام براساس قوانین موجود در انگلیس در خصوص « آزادی اطلاعات» ، بدست آمده است و به طیف گسترده ای از رانندگان تاکسی از جمله تاکسی های فاقد مجوز، تاکسی های فعال در سیستم اوبر Uber و سایر تاکسی های فعال در انگلیس مربوط می شود.

در این گزارش آمده است: میزان تجاوزات جنسی رانندگان تاکسی و رانندگان شخصی مسافرکش در سه سال گذشته به میزان بیست درصد افزایش یافته است. در مواردی از این تجاوزات ، سن قربانیان زیر شانزده سال بوده است.

این افشاگری پس از آن صورت می گیرد که اداره حمل و نقل لندن اخیرا تصمیم گرفت مجوز فعالیت شرکت « اوبر» را لغو کند که بخشی از این تصمیم ناشی از نگرانی ها درباره کوتاهی این شرکت در گزارش کردن موارد تجاوزات جنسی رانندگان آن، بوده است.

گزارش های رسانه ای نشان می دهد دست کم 32 مورد از اتهامات تجاوزات جنسی در لندن درسال 2016، به رانندگان اوبر مربوط می شود. شرکت اوبر در مخالفت با تصمیم اداره حمل و نقل لندن (به ممنوعیت فعالیت اوبر) فرجام خواهی کرده است درحالیکه رانندگان این شرکت می توانند تا زمان مشخص شدن نتیجه فرجام خواهی، همچنان به فعالیت خود ادامه دهند.

گزارش ها نشان می دهد در سایر مناطق انگلیس میزان تجاوزات جنسی در این بازه زمانی دو برابر شده است. در منطقه اسکس Essext، میزان این جرائم از شش مورد به دوازه مورد رسیده و در منطقه لنکشایر از یازده مورد به بیست و پنج مورد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

تجاوز جنسی در سیستم حمل و نقل انگلیس 20 درصد افزایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار