همسر «روی مور» اعلام کرد اتهام فساد اخلاقی شوهرش به نفع ترامپ تمام شده است

همسر نامزد جمهوری‌خواه سنا که به فساد اخلاقی متهم شده است، امروز اعلام کرد این موضوع باعث شده است مسئله دخالت روسیه در انتخابات آمریکا فراموش شود.

همسر «روی مور» اعلام کرد اتهام فساد اخلاقی شوهرش به نفع ترامپ تمام شده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه آمریکایی هیل، کایلا مور، همسر روی مور، قاضی ارشد سابق دیوان عالی آمریکا و نامزد جمهوری‌خواه ایالت آلاباما در انتخابات میان دوره ای مجلس سنای این کشور در سال 2018 میلادی که به اتهام تجاوز جنسی به دختران نوجوان متهم شده است، امروز (شنبه) اعلام کرد این موضوع باعث شده است مسئله دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا به فراموشی سپرده شود.

 کایلا مور که این سخنان را در یک نشست خبری بیان می کرد، افزود دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، باید بابت این موضوع قدردان او و همسرش باشد؛ زیرا موج حملات رسانه ها و سیاستمداران که پیش تر علیه وی بود، اکنون به سمت آنها هدایت شده است.

همسر روی مور همچنین با انتقاد شدید از رسانه ها و سیاستمداران واشنگتن، مدعی شد آنهایی که اتهام تجاوز جنسی به دختران نوجوان را علیه این نامزد جمهوری خواه سنا مطرح کرده اند، همان کسانی هستند که در جریان انتخابات سال 2016 میلادی، برای نابودی ستاد انتخاباتی ترامپ (با طرح اتهاماتی مشابه) تلاش می‌کردند.

واشنگتن پست به تازگی با انتشار گزارشی فاش کرده است مور سال 1979 میلادی، زمانی که تنها سی و دو سال سن داشته به یک دختر نوجوان 14 ساله تجاوز کرده است. مور در آن زمان دستیار دادستان ایالتی بود. دو زن دیگر آمریکایی نیز اتهامات مشابهی را علیه این نامزد جمهوری خواه سنا مطرح کرده اند. روی مور پیش تر بارها مدعی شده بود به ارزش های جامعه مسیحی اعتقاد دارد؛ اما اتهامات اخیر در صورت اثبات همه موضع گیری های او را در گذشته زیر سؤال خواهند برد. از سوی دیگر، این اتهامات باعث شده است درخواست ها از او برای انصراف از نامزدی سنا افزایش یابد. به طوری که میچ مک کانل، رهبر اکثریت جمهوری خواه سنا، نیز چند روز پیش اعلام کرد روی مور باید از نامزدی در انتخابات انصراف دهد. این در حالی است که روی مور این اتهامات را به شدت رد می کند و آنها را «خبر جعلی» می خواند.

 

کایلا مور در این کنفرانس خبری همچنین گفت: شخصاً فکر می کنم ترامپ یک تشکر به ما بدهکار است. متوجه شده اید که دیگر زیاد درباره (ارتباط میان ستاد انتخاباتی ترامپ و) روسیه چیزی نمی شنویم؟ به رئیس جمهور می گویم الان موقع مناسبی است که به کارها در کنگره رسیدگی شود.

کاخ سفید تاکنون تلاش کرده است در برابر اتهامات فساد جنسی به روی مور، جانب احتیاط را رعایت کند.

 

انتهای پیام/

هسمر روی مور می گوید ترامپ به سبب افشا شدن فساد جنسی شوهرش مدیون آنهاست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار