اجرای طرح پیمایش رصد آسیب های اجتماعی در استان

مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی گفت:طرح پیمایش رصد آسیب‌های اجتماعی و تعیین‌کننده‌های آن توسط پرسشگران مراکز تحت نظارت بهزیستی استان اجرایی می‌شود.

علی عرب‌نژاد مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛گفت:طرح پیمایش رصد آسیب‌های اجتماعی برای 4 هزار و 100 نفر از طیف‌های سنی 15 تا 60 سال شهرستان‌های بیرجند،طبس و نهبندان اجرا می‌شود.
وی افزود:با عنایت به مکاتبه بهزیستی کشور مبنی بر اجرای پیمایش طرح ملی سامانه رصد آسیب‌های اجتماعی،تعیین‌کننده‌های آن و مشخص کردن حجم نمونه آن از طرف بهزیستی کشور در مرکز استان،یک شهرستان پر آسیب و یک شهرستان کم آسیب اجرا می‌شود.
علی عرب نژاد گفت:به همین منظور جلسه‌ای با حضور معاون پیشگیری و کارشناس مسئول دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استان به صورت ویدئو کنفرانس برای کارشناسان و پرسشگران معرفی شده شهرستان‌های طبس و نهبندان و حضوری برای کارشناسان و پرسشگران شهرستان بیرجند برگزار شد.
مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی افزود:به همین منظور 4 هزار و 100 پرسشنامه برای تحویل به پرسشگران پس از کدگذاری از نهم دی‌ماه به مدت دوماه میان گروه‌های سنی 15 تا 20 سال،21 تا 40 سال و 41 تا 60 سال در این سه شهرستان به همراه سه روستای آن‌ توسط گروه های سنی مذکور پاسخ و برای ارزیابی و تحلیل به بهزیستی کشور داده خواهد شد.
انتهای پیام/غ

اجرای طرح ملی سامانه رصد اجتماعی در خراسان جنوبی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار