شناسایی 70 فروشنده غیر مجاز خانگی پوشاک در بیرجند

اتحادیه فروشندگان پوشاک بیرجند تاکنون 70 فروشنده خانگی را شناسایی کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  رییس اتحادیه فروشندگان پوشاک بیرجند گفت: این فروشندگان اجناس خود را که براساس اطلاعات ما اغلب قاچاق هستند معمولا از شرق و جنوب کشور خریداری و با تبلیغ در فضای مجازی، آن را در شهر بیرجند به فروش می رسانند.

اسماعیل زاده گفت: تعداد کانال های فروش پوشاک در فضای مجازی در سال 94 بسیار کم بود اما اکنون چند برابر شده است.


وی با بیان اینکه فروش در فضای مجازی در چهارچوب های خاص، قانونی است افزود: باید کانال های فروش پوشاک در بیرجند قانومند شود تا بتوان بر کار آنها نظارت کرد.

رییس اتحادیه فروشندگان پوشاک بیرجند افزود: اتحادیه فروشندگان پوشاک تاکنون با نمایندگان دادستانی، اتاق اصناف، بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و دانشگاه علوم پزشکی برای جلوگیری از فعالیت این فروشندگان خانگی جلساتی برگزار کرده که هنوز به نتیجه نرسیده است.

اسماعیل زاده محدودیت های قانونی که در حوزه فروش پوشاک زنانه غیرمتعارف و مغایر با ارزشهای دینی برای فروشندگان رسمی اعمال می شود در کانال های فضای مجازی بکلی نادیده گرفته می شود.


رییس اتحادیه فروشندگان پوشاک بیرجند گفت: هم اکنون 600 مغازه پوشاک در بیرجند فعالیت می کنند که استاندارد آن متناسب با جمعیت 200 هزار نفری بیرجند باید 300 مغازه باشد.
انتهای پیام/ک

تاکنون 70 فروشنده خانگی غیر مجاز در بیرجند شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار