معاون فرماندار پل‌دختر:

حضور در مراسم ۹ دی تجدید پیمان با ولایت است

معاون فرماندار پل‌دختر گفت: شرکت در مراسم ۹ دی نوعی تجدید پیمان با ولایت است و تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در جهت هر چه با شکوهتر برگزارشدن این مراسم تلاش کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علیرضا ملکشاهی ظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت ۹ دی و دهه فجر شهرستان پل‌دختر اظهار داشت: ۹ دی حماسه بزرگ و یوم الله تاریخ انقلاب و پاسخ دندان شکن مردم بصیر و ولایی به توطئه‌های دشمنان بود.

وی افزود: همه مردم و مسئولان موظف به شرکت در مراسم ۹ دی هستند و باید در روز بصیرت حضور حماسی و منسجم داشته باشند.

حضور در مراسم ۹ دی تجدید پیمان با ولایت است

معاون فرماندار پل‌دختر گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان در مراسم ۹ دی حمایت خود را از اصول بنیادین نظام و ولایت فقیه نشان خواهند داد.

وی بر حضور فعال مدیران در مراسم ۹ دی تاکید کرد و افزود: وظیفه همه ما دفاع از نظام و دستاورد‌های آن است و باید افراد برای شرکت در مراسم ۹ دی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

ملکشاهی در ادامه با اشاره به دهه فجر، خاطرنشان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که کلیه مدیران موظفند با حضور فعال در این مراسم‌ها برای آن برنامه ریزی داشته باشند.

وی برضرورت تشریح دستاورد‌های انقلاب اسلامی در دهه فجر تاکید کرد و افزود: مسئولان فعالیت‌ها و خدمات و دستاورد‌های دولت را به صورت مناسب از طریق مطبوعات و رسانه‌ها در این ایام برای مردم تشریح و تبیین کنند.

معاون فرماندار پل‌دختر از مسئولان شهرستان خواست چنانچه طرح و پروژه‌ای می‌خواهد در دهه فجر افتتاح شود آن را به فرمانداری شهرستان اعلام کنند.

انتهای پیام/د

شرکت در مراسم ۹ دی تجدید پیمان با ولایت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.