امام جمعه پل‌دختر:

حماسه ۹ دی تجلی بصیرت و ولایت‌مداری مردم ایران اسلامی است

امام جمعه پل‌دختر گفت: حماسه ۹ دی تجلی بصیرت، دشمن شناسی و ولایت‌مداری مردم ایران اسلامی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام محمد سوری روز دوشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت ۹ دی و دهه فجر شهرستان پل‌دختر اظهار داشت: حق و عدالت از معیار‌ها و مولفه‌های بسیار مهم، پر محتوی و بزرگ است که باید در تمام برنامه‌های زندگی پیاده شود.

وی با بیان این که حق را باید شناخت افزود: افراد انقلابی نیز گاهی اوقات ریزش‌هایی دارند و نگاه به افراد باید عالمانه باشد و تا زمانی که افراد بر حق هستند از آن‌ها دفاع کنیم.

حماسه ۹ دی تجلی بصیرت و ولایت‌مداری مردم ایران اسلامی است

امام جمعه پل‌دختر گفت: انقلاب و نظام در اصل پاک و زلال است و اگر ایرادی باشد در نحوه مجری‌گری است که نباید همه را به چشم دیگری دید.

وی منفعت طلبی را یکی از آفت‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: این مسئله با اهداف انقلاب هم‌خوانی ندارد و مشکلات کشور را باید خود حل کنیم.

سوری بر لزوم گرامیداشت و حضور در مراسم ۹ دی تاکید و خاطر نشان کرد: مسئولان و سران سه قوه همه باید رهنمود‌های مقام معظم رهبری را مد نظر داشته و سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی از برگزاری مراسم گرامیداشت ۹ دی در پل‌دختر خبر داد و افزود: از عموم مردم و مسئولان دعوت می‌شود در این مراسم که روز شنبه ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع شهر پلدختر برگزار می‌شود شرکت کنند.

امام جمعه پل‌دختر با اشاره به نزدیک شدن بهمن ماه و دهه فجر گفت: ایام الله دهه فجر یکی از مهم‌ترین رویداد‌های انقلاب اسلامی است که دستاورد‌های مهمی به همراه داشته و باید آن را به نسل‌های جوان و نوجوان منتقل کرد.

سوری دهه فجر را فرصت مناسبی برای بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: این ایام فرصت مناسبی برای بازخوانی تاریخ انقلاب اسلامی و تبیین رویداد‌های آن است تا عوامل پیدایش، رشد و بالندگی استقرار نظام، آسیب‌ها و آفت‌های انقلاب اسلامی مطالعه و بازنگری شود.

انتهای پیام/د

حماسه ۹ دی تجلی بصیرت، دشمن شناسی و ولایت‌مداری مردم ایران اسلامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.