آمریکا و رژیم صهیونیستی طراحان اصلی فتنه ۸۸ بودند

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: طراحان فتنه ۸۸ آمریکا و رژیم صهیونیستی بودند که با هماهنگی با عده ای در داخل کشور دست به این اقدام پلید زدند.

آمریکا و رژیم صهیونیستی طراحان اصلی فتنه ۸۸ بودند

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز در دیدار با مدیر و کارکنان دانشگاه فرهنگیان استان ایلام بیان کرد: دانشگاه و حوزه خط مقدم مبارزه با نفوذ فرهنگی دشمن هستند.

وی اظهارکرد: حوزه و دانشگاه با تربیت افراد با بصیرت نقش بسیار مهمی در رشد و تعالی کشور داشته و در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته اند.

امام جمعه ایلام افزود: دشمن امروز سعی در نفوذ به درون این دو نهاد مقدس و با اهمیت را دارد تا بتواند افکار و اهداف خود را در جامعه پیاده سازی کند.

وی اضافه کرد: باید با بستن راه های نفوذ دشمن امید های آنها را برای ضربه زدن به نظام اسلامی از بین ببریم که یکی از راهکارهای مهم در این زمینه بصیر بودن و بصیرت افزایی است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به حماسه یوم الله ۹ دی ادامه داد: طراحان فتنه ۸۸ آمریکا و رژیم صهیونیستی بودند که با هماهنگی با عده ای در داخل کشور دست به این اقدام پلید زدند.

وی یادآورشد: در فتنه ۸۸ تمام هماهنگی و برنامه ریزی ها چه در داخل و چه در خارج از کشور انجام شده بود و طراحان و مجریان آن حتی ذره ای فکر شکست این فتنه را هم در ذهن خود متصور نبودند و این کار را صد در صد موفق فرض کرده بودند.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: عده ای در داخل که به دنبال تسویه حساب های سیاسی و جناحی بودند با رفتن به اردوگاه دشمن خود را مقابل نظام، رهبری و ملت بزرگ ایران قرار دادند و این خیانت ها تا ابد در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد.

انتهای پیام/ د

صحبت های نماینده ولی فقیه در ایلام

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.