ناکارآمدی صندوق بیمه محصولات کشاورزی در آبدانان

امام جمعه آبدانان: صندوق بیمه محصولات کشاورزی در حمایت از کشاورزان ناکارآمد است و متولیان این صندوق هرچه زودتر به مشکلات کشاورزان آسیب دیده از خشکسالی رسیده و مطالبات آنها را پرداخت کنند.

ناکارآمدی صندوق بیمه محصولات کشاورزی در آبدانان به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ حجت الاسلام حسین حاجیلری در خطبه های نماز جمعه   آبدانان اظهار کرد: بر اساس موازین قانونی هدف از تاسیس صندوق بیمه محصولات کشاورزی حمایت از تولیدگران و رسیدگی فوری به مشکلات آنان در حوادث طبیعی است اما به وظیفه قانونی خود عمل نمی کنند و در سخت تربن شرایط حمایت چندانی از انان صورت نمی گیرد.


وی با انتقاد از سهل انگاری متولیان این صندوق از مسئولان مربوطه خواست در کوتاه ترین زمان نسبت به پرداخت مطالبات ناشی از خشکسالی سال زراعی گذشته کشاورزان آبدانان اقدام کنند.


خطیب جمعه آبدانان در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن روز 9 دی اشاره کرد و یادآور شد: فتنه ، انحراف و نفاق سه راس ضلع خطرناکی است که جامعه بشری را تهدید می کند، دست خبیث منافقان و ایادی آنان در خون 17 هزار نفر از شهدای ترور انقلاب اسلامی ایران آلوده است.


حاجیلری با اشاره به برخی سخنان مبنی بر افزایش حقوق نمایندگان مجلس آنرا اقدامی بسیار بد توصیف کرد و گفت: در شاریطی کهپ جوانان برای دریافت حداقل تسهیلات بانکی باید چندین ماه سرگردان باشند این رویه های در تضاد با رهنمودات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از اقشار محروم جامعه است.


وی در ادامه با محکوم کردن جنایت های عربستان در یمن یادآور شد: سازمان های مدافع حقوق بشر و مسئولان کشورهای اروپایی بجای رسیدگی به این همه جنایت و نسل کشی و تلاش برای رفع مشکلات مردم، با سفرهای متعدد به کشورهای مختلف بدنبال تقویت عناصر فتنه و وابستگان خود هستند.

 

انتهای پیام/ع

خطبه های نماز جمعه   آبدانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.