یوم الله ۹ دی روز نمایش ولایتمداری و بصیرت ملت بزرگ ایران

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: ملت بزرگ و ولایتمدار ایران در روز ۹ دی اوج عشق و تعهد خود به نظام اسلامی و آرمان ها را به نمایش گذاشته و نسخه سیاه و تاریک فتنه ۸۸ را برای همیشه در هم پیچیدند.

یوم الله ۹ دی روز نمایش ولایتمداری و بصیرت ملت بزرگ ایران

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در دیدار با اعضای بزرگداشت روز ۹ دی بیان کرد: یوم الله ۹ دی روز نمایش ولایتمداری و بصیرت ملت بزرگ ایران بود.

وی اظهارکرد: در فتنه ۸۸ نظام سلطه و در راس آن آمریکا با برنامه ریزی و هماهنگی قبلی با عناصر نفوذی و داخلی در کشور قصد براندازی نظام را داشتند و تمام جزئیات این طرح را نیز بررسی کرده بودند.

امام جمعه ایلام افزود: سران فتنه با دروغ پراکنی و اتهام زنی به نظام، مملکت را به آشوب کشاندند و قریب به ۸ ماه کشور را وارد حاشیه کردند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی اضافه کرد: شعارهایی که حامیان فتنه ۸۸ سر می دادند شعار های انتخاباتی نبود بلکه اصل نظام اسلامی را مورد هدف قرار داده بودند.

وی یادآورشد: استکبار جهانی با حمایت از سران فتنه و القای دروغ بزرگ تقلب در انتخابات به دنبال سقوط نظام اسلامی ایران بودند که در این مسیر اروپایی ها و کشورهای مرتجع عرب و رژیم اشغالگر قدس تمام قد علیه نظام اسلامی و ملت ایران وارد میدان شدند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: اما ملت بزرگ، ولایتمدار و بصیر ایران در روز ۹ دی اوج عشق و تعهد به نظام اسلامی و ارزش ها و آرمان ها را به نمایش گذاشتند و نسخه سیاه و تاریک این فتنه را برای همیشه در هم پیچیدند.

وی اعلام کرد: یوم الله ۹ی روز بصیرت است؛ زیرا در این روز بصیر بودن ملت ایران به جهانیان ثابت شد که در راه دین و آرمان های خود با احدی کنار نخواهند آمد.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: خیانت سران فتنه به ملت، نظام و رهبری قابل بخشش نیست و آنها باید در دادگاه نظام اسلامی مورد محاکمه قرار بگیرند ولی تاکنون مورد رافت نظام اسلامی قرار گرفته اند.

انتهای پیام/ د

۹ دی از ایام ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.