حماسه 9 دی با محتوا و تحلیل های روشنگرانه برگزار شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی باید با محتوا و تحلیل های روشنگرانه و معرفی زوایای فتنه 88 برگزار شود.

حماسه 9 دی با محتوا و تحلیل های روشنگرانه برگزار شود

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی امروز در دیدار با اعضا ستاد گرامیداشت حماسه 9 دی در ایلام بیان کرد: در طول تاریخ انقلاب رویدادهای تلخ و شیرین زیادی داشته ایم که فتنه 88 و حماسه ملت در 9 دی از جمله آنهاست.

وی اظهارکرد: این فتنه بسیار عمیق بود چراکه دشمنان داخلی و خارجی نظام آنرا طراحی و با هدف پایان دادن به انقلاب و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اجرا کردند.

امام جمعه ایلام با ذکر اینکه هنوز ابعاد مختلف این فتنه به درستی تحلیل و بیان نشده و باید مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: سران فتنه به نظام خیانت کردند و این غیر قابل بخشش است چرا عده ای به دنبال رفع حصر آنها هستند در حالیکه خیانت های آنها را نمی توان فراموش کرد.

حجت الاسلام لطفی ادامه داد: فتنه 88 خسارت های زیادی به کشور و ملت وارد و دشمنان را امیدوار کرد، بنابراین باید به شدت با فتنه گران برخورد شود.

وی یادآورشد: هر مسئولی که در کشور مقام و رتبه دارد و سر سفره نظام است، اگر معتقد به بی گناهی سران فتنه باشد یا فاقد بصیرت بوده یا همراه و شریک فتنه گران است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این دیدار عنوان کرد: امسال و در آستانه سالروز حماسه 9 دی برای نخستین بار جشنواره مردمی حماسه 9 دی، مظهر بصیرت امت برگزار و شرکت برای عموم مردم و خبرنگاران در آن آزاد است.

حجت الاسلام علی چراغی پور یادآورشد: فراخوان این جشنواره اعلام و برگزیدگان نیز در ماه جاری در آیینی با حضور جمعی از مسئولان تقدیر می شوند.

وی تاکید کرد: آیین ویژه گرامیداشت حماسه 9 دی نیز با حضور سردار محمد رضا شعبانی جانشین دانشگاه امام حسین(ع) ساعت 9:30 در مقابل مسجد جامع شهر ایلام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ د

صحبت های امام جمعه ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.