سپهرزاد:حضور "بارشیم" می تواند کیفیت مسابقات داخل سالن آسیا را افزایش دهد

عضو سازمان تیم های ملی دوومیدانی گفت:بدون شک حضور "بارشیم" در کشورمان می تواند باعث افزایش کیفیت هشتمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا شود.

هادی سپهرزاد عضو سازمان تیم های ملی دوومیدانی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره حضور "معتاز بارشیم" در ایران اظهار کرد: این مسئله بدون شک می تواند باعث بالارفتن کیفیت مسابقات شود.چرا که همین ماه پیش بود که او توانست با درخشش در رقابت های جهانی دوومیدانی و کسب نشان طلا به عنوان برترین ورزشکار سال دوومیدانی جهان معرفی شود.همچنین تجارب ارزنده این ورزشکار قطری می تواند، باعث شود تا ورزشکاران کشورمان رقابت سختی را برای کسب مدال با او داشته باشند.

او درمورد شرایط ورزشکاران پیش از شروع هشتمین دوره بازی های داخل سالن آسیا اظهار کرد: خوشبختانه همه ملی‌پوشان در اردو هستند. قنبرزاده با مربی روسی خود در کشور روسیه تمرین می‌کند و حسن تفتیان در فرانسه با مربی فرانسوی اردوهای خود را سپری می‌کند. احسان حدادی نیز تمریناتش را در کیش زیر نظر فیزیوتراپش پیگیری می کند.در بخش استقامتی نیز حسین کیهانی و امیر مرادی به همراه مربی خود در یاسوج به تمرین می‌پردازند.همچنین علی خدیور و علی ثمری نیز به همراه مربیان خود در کیش در حال تمرین کردن هستند تا با آمادگی بالا و مطلوب در این مسابقات برای کشورمان به میدان بروند.

سپهرزاد ادامه داد: طبق مصوبه اعضای سازمان تیم های ملی قرار شده است روزهای 14 و 15 دی ماه در بخش بانوان و در بخش آقایان نیز روزهای 21 و 22 همین ماه رقابت های انتخابی تیم ملی برای حضور در هشتمین دوره بازی های داخل سالن آسیا برگزار شود و کسانی که بتوانند بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند به عضویت تیم ملی در خواهند آمد.

عضو سازمان تیم های ملی دوومیدانی درباره میزبانی تیم ایران در بازی های داخل سالن آسیا گفت:این برای سومین بار است که کشور ما به عنوان میزبان این مسابقات معرفی می شود.در حال حاضر تیم های ژاپن،کویت،افغانستان،ماکائو،قطر و قرقیزستان از جمله کشورهایی هستند که برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.باید عنوان کنم تیم ژاپن نزدیک به 10 سال می شد که به کشورمان نیامده بود اما خوشبختانه با بهتر شدن وضعیت دوومیدانی کشورمان آنها تصمیم گرفتند در این دوره شرکت کنند و این امر نشان می دهد برنامه ریزی فدراسیون برای ورزشکاران در این چند سال اخیر موفق آمیز بوده است و شک ندارم با ادامه همین وضعیت می توانیم در سال های آینده روزهای بهتری را برای دوومیدانی کشورمان متصور باشیم.

او در پایان تصریح کرد:با توجه به اینکه کشورمان در سال های 2004 و 2008 هم میزبان این مسابقات معتبر بوده است، امیدوارم در این دوره مسابقات با کیفیت تری را نسبت به دوره های گذشته که در کشورمان برگزار شده است،شاهد باشیم.

انتهای پیام/

اظهارات سپهرزاد در مورد شرایط ملی پوشان دو و میدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار