هاشمی در آغاز جلسه شورای شهر تهران مطرح کرد؛

برای مقابله با زلزله آمادگی نسبی داریم

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه زلزله هفته گذشته تذکری به همه بود تا بدانند موضوع زلزله در تهران اهمیت بالایی دارد، گفت: اکنون از نظر امداد و نجات برای مقابله با زلزله آمادگی نسبی داریم.

برای مقابله با زلزله آمادگی نسبی داریمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در آغاز سی و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با اشاره به زلزله روز چهارشنبه تهران اظهار کرد: این زلزله تذکری به همه بود تا بدانند که موضوع زلزله در تهران اهمیت بالایی دارد.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه هم اکنون از نظر امداد و نجات برای زلزله آمادگی نسبی داریم، اظهار کرد: اگر تعداد مصدومان بالا باشد امکانات فعلی کافی نیست و باید برای اطمینان مردم اعتبارات کافی تخصیص داده شود.

وی با تشکر از همه دست‌اندرکارانی که در شب زلزله اقدام به انجام وظایف خود کردند، ادامه داد: هنوز هم دستگاه‌های 14 گانه مرتبط با زلزله مشغول به کار هستند و در این مدت تمام کارها را در زمینه پیشگیری و امداد و نجات بازبینی کرده اند.

هاشمی رفسنجانی با ابراز امیدواری از اینکه باید مسئولان نسبت به زلزله حساس باشند، گفت: این زلزله نه آنقدر کوچک بود که جلب توجه نکند و نه آن قدر بزرگ بود که خسارت وارد کند.

وی افزود: امیدواریم دستگاه‌های مختلف اعم از شهرداری، مخابرات، اورژانس، هلال احمر، سپاه، بسیج و ارتش که در بحث زلزله فعال هستند، مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند تا در ستاد بحران مطرح شود و بعد هم در محلی که قرار است از سران نظام کمک گرفته شود، مطرح شود.

رئیس شورای شهر تهران در پایان اظهار کرد: اکنون در شرایط بدی نیستیم،اما با افزایش تعداد مصدومان دچار مشکل می‌شویم.

انتهای پیام/

آمادگی نسبی پایتخت در برابر وقوع زلزله احتمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار