لاورنتیف: شخصیت‌های بی‌طرف، نمایندگان کرد‌های سوریه در نشست سوچی هستند

الکساندر لاورنتیف ­رئیس هیئت روس در مذاکرات آستانه اعلام کرد شخصیت‌های بی طرف و میانه رو، نماینده کرد‌های سوریه در کنفرانس گفتگوی ملی این کشور در نشست سوچی خواهند بود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک از مسکو، ­رئیس هیئت روس در مذاکرات بین المللی آستانه درباره بحران سوریه روز جمعه اعلام کرد بیشتر شخصیت‌های بی طرف و میانه رو، نماینده کرد‌های سوریه در کنفرانس گفتگوی ملی سوریه در نشست سوچی خواهند بود.

الکساندر لاورنتیف اعلام کرد روسیه برای ترکیه احترام قائل است و نگرانی این کشور را در خصوص حضور در کنفرانس گفتگوی ملی سوریه در سوچی مد نظر قرار می‌دهد.

لاورنتیف افزود حضور نیرو‌های موسوم به اتحاد دموکراتیک کردستان سوریه در کنفرانس گفتگوی ملی سوریه در سوچی خط قرمز ترکیه است. ما به این نگرانی احترام می‌گذاریم و آن را مدنظر قرار می‌دهیم و تلاش می‌کنیم نمایندگان کرد سوریه در نشست سوچی کسانی باشند که از احترام، اعتبار و معروفیت بیشتری نزد مردم برخوردار باشند.

کسانی که با مردم هستند و از حمایت مردم و کسانی که موضع بی طرفانه‌ای دارند بهره‌مند هستند. چنین افراد و شخصیت‌های کردی سوریه وجود دارند و زیاد هم هستند و ما اکنون فقط در خصوص توافق بر سر شخصیت‌های کردی سوریه که برای حضور در نشست سوچی مد نظر است تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس هیئت روس در مذاکرات آستانه درباره بحران سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار