برگزاری یادواره شهدای شهرستان‌های چابهار، کنارک و سرباز

یادواره شهدای شهرستان‌های چابهار، کنارک و سرباز با حضور خانواده‌های شهدا، مسئولان استانی و معتمدان امروز در سالن آمفی تئاتر دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،درویشی  فرماندار شهرستان ویژه چابهار در این مراسم اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

ایوب درویشی اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر ۲ رکن اصلی شور و شعور بنیان شده است و شهدا به عنوان مشعل‌های فروزان چراغ راه ملت و دولت هستند.

وی بیان کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید وظیفه خود را در قبال خون این عزیزان با انجام خدمت خالصانه به مردم ادا کنیم.

وی از برگزاری باشکوه یادواره شهدای شهرستان‌های چابهار، کنارک و سرباز قدردانی کرد.

سخنرانان در این مراسم بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کردند.

شهرستان چابهار براساس سرشماری آبان سال ۱۳۹۵ با جمعیت ۲۸۳ هزار و ۲۰۴ نفر و ۴۸ هزار و ۱۴۷ خانوار از شمال به شهرستان‌های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان (مکران) و از غرب به شهر کنارک متصل است.

چابهار واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله ۶۴۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از ۲ شهر به نام‌های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، شش دهستان و ۴۳۸ روستا تشکیل شده است.

انتهای پیام/ع

 یادواره شهدای جنوب استان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار