در هفته بسیج

بیش از ۱۷۰ برنامه در کنارک برگزار می‌شود

به مناسبت هفته بسیج بیش از ۱۷۱ برنامه در قالب ۷۵ موضوع شهرستان کنارک برگزار می‌شود.

بیش از ۱۷۰ برنامه در کنارک برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد اردنی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار باتبریک هفته بسیج اظهار کرد: امروز بسیج در جامعه فراگیری شده است و باعث عزت و سربلندی و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم در داخل و خارج از مرز‌های کشور شده است.

وی گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و عمران حضور گسترده دارد و تمام آحاد ملت را در برگرفته است باید وظیفه خود و همه مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست در تمام برنامه‌های هفته بسیج حضور پررنگ داشته باشیم.

مولوی عبدالمالک ملکی پور امام جمعه اهل سنت شهرستان کنارک افزود: بسیج همواره در شروع انقلاب حضوری حماسی داشته و امروز همچنان در تمامی عرصه‌ها حضوری پررنگ دارد و این خدمات ارزنده، بر ملت ارائه می‌دهد.

وی گفت: دشمنان از ایجاد اختلاف سواستفاده می‌کنند واجازه ندهیم دشمنان در بین مسلمانان جا داده شوند و بذر اختلاف را نپاشند.

سرهنگ علی حق پرست فرمانده سپاه شهرستان کنارک نیز در این جلسه اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج بیش از ۱۷۱ برنامه در قالب ۷۵ موضوع که مهمترین این برنامه‌ها شامل ساخت حسینیه مسجد امام علی (ع) توسط گروه جهادی، برگزاری نشست روشنگری، مسابقات والیبال ادارات، گرد همایی سیاسی کارکنان بسیج، بازدید از پایگاه‌های مقاومت، تشکیل واداره حلقه مربیان، نشست‌های هماهنگی تحلیل سیاسی مسوولین، یادواره شهدا، مراسم قرائت دعای ندبه، تجمع بزرگ بسیجیان از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار